Forumlid van het jaar 2010
-
- Forum-lid
litespeed
een diplomaat in hart en nieren, altijd even vriendelijk en correct, een echte gentleman zoals het hoort
een diplomaat in hart en nieren, altijd even vriendelijk en correct, een echte gentleman zoals het hoort
Do kin der mar druk mei weze
mag ik iedereen er even aan herinneren dat de vorige winnaar ineens met stille trom verdwenen was, dus als we van iemand af willen hier moeten we daar vooral op stemmen
ik ben trouwens gezakt voor de accuzuur test dus hou ik me altijd op de vlakte en werk ik underground ,ik hou ook niet van bergen stront over me heen
ik nomineer niemand want ik vind bijna iedereen een topper
ik ben trouwens gezakt voor de accuzuur test dus hou ik me altijd op de vlakte en werk ik underground ,ik hou ook niet van bergen stront over me heen
[quote="BigM"]mag ik iedereen er even aan herinneren dat de vorige winnaar ineens met stille trom verdwenen was, dus als we van iemand af willen hier moeten we daar vooral op stemmen[/quote]
Nou,.... stille trom. daar was ook heel wat commotie over en deze oud forummer heeft daar ook het nodige accuzuur over zich heen gehad
[quote="BigM"]ik nomineer niemand want ik vind bijna iedereen een topper[/quote]
Oei,..... "bijna" iedereen? Dan vraag ik toch af wie er dan buiten dit bijna valt.
Nou,.... stille trom. daar was ook heel wat commotie over en deze oud forummer heeft daar ook het nodige accuzuur over zich heen gehad
[quote="BigM"]ik nomineer niemand want ik vind bijna iedereen een topper[/quote]
Oei,..... "bijna" iedereen? Dan vraag ik toch af wie er dan buiten dit bijna valt.
Live fast; die young. mijn blog
[quote="rob74"][quote="BigM"]mag ik iedereen er even aan herinneren dat de vorige winnaar ineens met stille trom verdwenen was, dus als we van iemand af willen hier moeten we daar vooral op stemmen
Nou,.... stille trom. daar was ook heel wat commotie over en deze oud forummer heeft daar ook het nodige accuzuur over zich heen gehad [/quote]
hij was in ieder geval ineens weg ,dat vond ik persoonlijk erg jammer
[/quote]
dat mag jij je afvragen ,maar je zal begrijpen dat ik daar geen uitspraken over doe ,ik heb geen zin in een bak stront:)
Nou,.... stille trom. daar was ook heel wat commotie over en deze oud forummer heeft daar ook het nodige accuzuur over zich heen gehad [/quote]
hij was in ieder geval ineens weg ,dat vond ik persoonlijk erg jammer
[/quote]
dat mag jij je afvragen ,maar je zal begrijpen dat ik daar geen uitspraken over doe ,ik heb geen zin in een bak stront:)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pfffft, sinds wanneer dient een moderator zo politiek correct te zijn BigM?
Less is bore
Heren, aub geen mod-fight!
[quote="Corniel"]mod-fight! [/quote]
Gatverdamme
:p
Gatverdamme
:p
@Arepol: dat is een mud fight, toch?
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="BigM"]mag ik iedereen er even aan herinneren dat de vorige winnaar ineens met stille trom verdwenen was, dus als we van iemand af willen hier moeten we daar vooral op stemmen
[/quote]
ik heb voor jou een nieuwe test bedacht daar hoor je nog meer over....
[/quote]
ik heb voor jou een nieuwe test bedacht daar hoor je nog meer over....
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten