Nieuwe Garmin EDGE 200 gelanceerd
- stampertje
- Forum-lid
Pffff... als ik dat zo zie fiets ik niet graag een ATB route na die op een edge 200 is gelogd.
In de laatste updates voor de 500 heb je de mogelijkheid gekregen om ook per 1s op te slaan. Ik ben zelf echter weer teruggegaan naar versie 2.40 ivm het volgen van courses (wat misgaat bij de laatste updates). Dan heb ik die mogelijkheid niet meer, maar mijn routes zien er desondanks beter uit dan die van jou.
Overigens heb ik de 217km van de Waalse Pijl zonder problemen met het 1s-interval gelogd.
Overigens heb ik de 217km van de Waalse Pijl zonder problemen met het 1s-interval gelogd.
- stampertje
- Forum-lid
Toch doet mijn edge 205 (met intelligent opslaan) het ook een héél stuk beter op een bochtige route:
http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=421491" onclick="window.open(this.href);return false;
2424 trackpoints in bijna 4 uur (gemiddeld 1 piont per 6 seconden) maar met alle bochten mooi weergegeven.
http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=421491" onclick="window.open(this.href);return false;
2424 trackpoints in bijna 4 uur (gemiddeld 1 piont per 6 seconden) maar met alle bochten mooi weergegeven.
Ik vermoed dat het met Garmin Connect te maken heeft. Als ik mijn route met Gpsies rechtstreeks vanaf de Edge 200 importeer ziet het er een stuk beter uit .
edit:
Ook met Garmin Connect wordt de route redelijk goed weergeven, enkel als je de route bekijkt vanuit het player scherm maakt ie er een zooitje van zoals mijn eerdere screenshots laten zien.
edit:
Ook met Garmin Connect wordt de route redelijk goed weergeven, enkel als je de route bekijkt vanuit het player scherm maakt ie er een zooitje van zoals mijn eerdere screenshots laten zien.
Ik heb ook een 200 besteld. Morgen in huis, dus ik ben benieuwd.
Op het Garmin forum gaat een discussie over het missen van een fatsoenlijke klok, ervaren andere dit ook?
Ik heb overigens op een duitse site een afbeelding van de Edge 200 met een fatsoenlijke klok. Het lijkt een iets ander model, de icoontje zijn ook iets anders bij de knoppen. Zullen ze in duitsland wel een fatsoenlijke klok hebben?
Op het Garmin forum gaat een discussie over het missen van een fatsoenlijke klok, ervaren andere dit ook?
Ik heb overigens op een duitse site een afbeelding van de Edge 200 met een fatsoenlijke klok. Het lijkt een iets ander model, de icoontje zijn ook iets anders bij de knoppen. Zullen ze in duitsland wel een fatsoenlijke klok hebben?