BANNED
Oh, ik heb echt zo vaak op het punt gestaan een reactie te geven! De laatste keer drukte ik dan eindelijk op post en tijdens het tikken had Daniel het topic dichtgegooid . Maar goed ook want eigenlijk moet je gewoon niet reageren op dat soort uitlatingen, dank voor de goede timing Daniel!havana schreef:Diverse posts in het helm-topic volgens mij.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De druppel was volgens mij het montagevet topic. Maar helemaal zeker weten doe ik 't niet, want ik ben op vakantie en niet online geweest afgelopen week.timo2.0 schreef:timo2.0 schreef:Het is mij trouwens geheel ontgaan wat nu uiteindelijk de druppel was (die druppel had hij bij mij al zeker een half jaar geleden bereikt).
ronaldh schreef:Jammer, ik vond die zoekfunctieknop in zijn handtekening wel handig.
Ja die mis ik ook, kan hij niet terugkomen?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Nee, het is Don Quichot, kijk maar:intersantos schreef:Volgens mij is het Edwin de Roy van Zuydewijn.....
De figuur van Don Quichot en zijn daden zijn in het dagelijkse taalgebruik terechtgekomen met onder meer deze uitdrukkingen:
-een klap/slag van de molen gehad hebben — in de war zijn, gek zijn;
-tegen windmolens vechten — een denkbeeldig gevaar bestrijden, of ook: proberen te veranderen wat niet te veranderen is;
-een Don Quichot — iemand die een hopeloze strijd levert, of iemand die nutteloze doelen nastreeft.
-donquichotterie — dwaas-idealistisch optreden.