Bikemotion 2011
-
- Forum-lid HC
Nee, een minuut of 5 lopen, dan ben je er. Wanneer je uitstapt niet de richting van het centrum nemen, andere kant nemen richting beursgebouw. Vervolgens de Croeselaan oversteken, rechtdoor lopen, volg de meute, dan loop je zo de hal in.
Ik ga zondag met Eelcoz om 12 uur. Komen we nog andere forumleden tegen?
-
- Forum-lid
Gezien de gunstige weersvoorspellingen verwacht ik dat de meeste fietsers er voor kiezen om hun hobby actief te gaan uitoefenen in plaats van een bezoekje aan een beurs. Zelf heb ik geen concrete plannen al bestaat de kans dat mijn plannen voor zaterdagavond er toe leiden dat zondag fietsen geen goed plan is.
In dat geval ga ik misschien zondagmiddag ook even langs om wat onderdelen te spotten voor m'n nieuwe fietsproject.
Verder tref je sowieso Serge/Andromeda aan bij de Infinito stand. Is natuurlijk een verplicht bezoekje voor forummers!
In dat geval ga ik misschien zondagmiddag ook even langs om wat onderdelen te spotten voor m'n nieuwe fietsproject.
Verder tref je sowieso Serge/Andromeda aan bij de Infinito stand. Is natuurlijk een verplicht bezoekje voor forummers!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Klopt, en Serge heeft een mooi plekkie, vlakbij Campa...bottecchia schreef:
overigens was Bottecchia de eerste stand die met alles klaar was, heb ff plaatje geschoten.
Laatst gewijzigd door Supergrover op 14 okt 2011 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
nog een paar plaatjes van de opbouw, die ziet niet altijd iedereen... (sorry voor de phonekwaliteit en slechte licht)
nieuwe stand van Veltec, niet die Piazza meer...
Bianchi, (in)Finito? No, domani, domani
uitzicht van Serge/Andromeda
nieuwe stand van Veltec, niet die Piazza meer...
Bianchi, (in)Finito? No, domani, domani
uitzicht van Serge/Andromeda
-
- Forum-lid
via fiets magazine
creatieve tapijtleggers op bikemotion 2011
creatieve tapijtleggers op bikemotion 2011
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Was er vandaag. Eigenlijk niet iets gezien waarvan ik dacht: wow maar dat is logisch, ik ben de hele dag al met fietsgerelateerde dingen bezig.
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten