Status forumproblemen
-
- Forum-lid
@theov Ik heb deze vraag ook al eens voorbij zien komen, misschien een Pb naar freerider (aan elkaar vast!)... Ik ben ook benieuwd naar de reactie(s).
Voordat ik een PB stuur probeer ik het nog een keertje via de normale weg.theov schreef:Ik ben een tijdje uit de running geweest maar is er al een mogelijkheid geweest om de gebruikersnamen weer aan te passen naar de oude weergave?freerider schreef: Het beloofde lijstje (work in progress), helaas nog steeds zonder data waarop wat wordt opgelost. Ik hoop daar deze week eindelijk duidelijkheid over te krijgen:
Laatste update 29-08
Automatisch inloggen problemen --> in onderzoek
Site te breed voor 1024px gebruikers --> wordt aangepast
Lettertype te klein --> wordt aangepast
Niet bij gebruiker te zien of hij/zij online is --> blijft voorlopig zoals het is
Zoekvenster niet zichtbaar op startpagina --> 29-08: is tijdelijk aangepast door rechtsboven een link naar "uitgebreid zoeken" te plaatsen.
Gebruikersnamen veranderd --> kun je straks (tijdelijk) zelf aanpassen
Zoeken via Google werkt niet goed --> wordt opgelost, voor zover mogelijk.
Lijst met laatste reacties onderaan verdwenen --> blijft voorlopig zoals het is
Sommige gebruikers krijgen geen mail ondanks abonnement op topic of bij nieuwe pm --> in onderzoek
Verminkte oude berichten --> wordt waar mogelijk aangepast
Wijzigingen aan "actieve onderwerpen", "actieve onderwerpen" --> blijven voorlopig zoals ze zijn
Wachtwoord resetten werkt niet goed --> wordt opgelost
Zo ja; is het mogelijk dat ik mijn naam ook nog kan aanpassen?
Zo nee; wanneer kunnen we dit verwachten?
Is er al antwoord op het bovenstaande?
Kan het kloppen dat het nog steeds niet mogelijk is (na zo'n 10 maanden) om je wachtwoord te wijzigen? Het lukt mij in ieder geval niet, want na wijziging kan ik weer vrolijk met m'n oude wachtwoord inloggen.
- opperhoofd
- Forum-lid
Even deze vraag nogmaals onder de aandacht brengen.daniel1975 schreef:En dat status van Tapatalk? Is daar iets over bekend na de problemen de vorige keer?
Er zijn zoveel phpBB fora die werken met deze plugin. Is de phpBB versie van fiets gehackt? Dwz aanpassingen in de core files zodat upgraden lastig is. Zelf heb ik wat phpBB fora in (oa forum.windsurfing.nl) en tapatalk draait probleemloos, installeren ging zonder problemen.
-
- Forum-lid
Is er al een update ivm Tapatalk? Alvast bedankt!opperhoofd schreef:Even deze vraag nogmaals onder de aandacht brengen.daniel1975 schreef:En dat status van Tapatalk? Is daar iets over bekend na de problemen de vorige keer?
Er zijn zoveel phpBB fora die werken met deze plugin. Is de phpBB versie van fiets gehackt? Dwz aanpassingen in de core files zodat upgraden lastig is. Zelf heb ik wat phpBB fora in (oa forum.windsurfing.nl) en tapatalk draait probleemloos, installeren ging zonder problemen.
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier weer eens aan de boom schudden: hoe is het met de tweede tapatalkpoging afgelopen oktober?
Er zijn zo enorm veel forums die daar op draaien en het werkt echt heel fijn. Al enig inzicht?
Er zijn zo enorm veel forums die daar op draaien en het werkt echt heel fijn. Al enig inzicht?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Hoi Plaats ik een avatar?
Als ik bij mijn profiel naar avatar wil plaatsen kan ik niets kopieeren of plakken.
Eeen url vanaf bv de C schijf pakt hij niet.
Is er ergens een topic met een beschrijving hiervoor?
Als ik bij mijn profiel naar avatar wil plaatsen kan ik niets kopieeren of plakken.
Eeen url vanaf bv de C schijf pakt hij niet.
Is er ergens een topic met een beschrijving hiervoor?
-
- Forum-lid HC
Nou ik zou een plaatje uit een willekeurige directory willen gebruiken. kan dat?
Of moet ik dan eerst de foto met bv imageshack uploaden en deze url in de balk kopieren?
Of moet ik dan eerst de foto met bv imageshack uploaden en deze url in de balk kopieren?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
wasbeer2006 schreef:
Nou ik zou een plaatje uit een willekeurige directory willen gebruiken. kan dat? => Nee
Of moet ik dan eerst de foto met bv imageshack uploaden en deze url in de balk kopieren? => Juist
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend