Kan je aangeven waar?bleek schreef:hanz1963 schreef:... Of goedkoop paar kilo maltodextrine inslaan ...
Wat vinden de forumleden de beste sportdrank?
In het bedrijfsverzamelgebouw waar ik zit is ook de plaatselijke Herbalife dealer gevestigd en zij heeft me wat zakjes van de Herbalife sportdrank geleverd. Vind ik persoonlijk lekkerder dan Isostar (de smaak is een stuk neutraler, ik vind Isostar best wel sterk smaken)
Gebruikt er nou niemand Maxim?
Dat heb ik veel gebruikt, vind het erg lekker, maar is bestwel aan de prijs (rond de 40 euro voor 2kg)
Het fijnste verschil is voor mij dat ik minder van dat dikke stroperige spuug krijg.
Dat heb ik veel gebruikt, vind het erg lekker, maar is bestwel aan de prijs (rond de 40 euro voor 2kg)
Het fijnste verschil is voor mij dat ik minder van dat dikke stroperige spuug krijg.
Specialized Tarmac Elite Compact
Ik verdraag alle sportdranken. Tenminste degene die ik ooit geproefd heb. En dat zijn er best veel en mijn maag zeurt nooit.
Ik maak meestal de sportdrank zelf:
3 scheppen maltodextrine; 1 mespuntje zout, scheutje ranje voor de smaak en een zoetje. Plus 700 ml water.
Waarom zelf maken?
Ik ben een ras nederlander en dus zunig. Zelf maken is goedkoper.
Ook niet duur en het staat ook bij mij in de kast is een 2 kg voordeel verpakking van Aptonia (huismerk Decathlon)
@carel
Maltodextrine koop ik in bulk bij solera.nl
Ik maak meestal de sportdrank zelf:
3 scheppen maltodextrine; 1 mespuntje zout, scheutje ranje voor de smaak en een zoetje. Plus 700 ml water.
Waarom zelf maken?
Ik ben een ras nederlander en dus zunig. Zelf maken is goedkoper.
Ook niet duur en het staat ook bij mij in de kast is een 2 kg voordeel verpakking van Aptonia (huismerk Decathlon)
@carel
Maltodextrine koop ik in bulk bij solera.nl
Live fast; die young. mijn blog
Wat voor mij altijd perfect werkte is aquarius poeder: voor de Spelen van Beijing ontwikkeld spul voor de deelnemende sporters. Niet te zoet, en volgens mij met extra mineralen om verliezen door zweten op te vangen. Ik had toen genoeg vriendjes in de equipe die hun restanten aan mij gaven. Inmiddels ben ik door mijn voorraadje heen en zou ik het best willen kopen, maar ik kan het nergens vinden. Iemand een idee?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik heb eens een paar kg maltodextrine en een kilo wei-eiwit besteld bij creanite.comcarel schreef:Kan je aangeven waar?bleek schreef:hanz1963 schreef:... Of goedkoop paar kilo maltodextrine inslaan ...
Website ziet er wat knullig uit, maar levert prima, netjes verpakt etc.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Daar heb ik ook een stapel van staan ja. Op het laatst waren ze afgeprijsd tot € 1,50 per busbmiller schreef:Ik gebruik nu voor het 2de jaar sportdrank van de Aldi en bevalt me uitstekend. Lekker en vergelijkbaar met andere isotone dranken.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Voor mij is gewone Karvan Cevitam siroop met water en een theelepeltje zout in een bidon meer dan genoeg.
"Vroeger" hadden ze ook sportdrank. Helaas is die er niet meer.
Van andere sportdranken zoals isostar e.d. ga ik binnen een half uur aan de dunne.
Marc
"Vroeger" hadden ze ook sportdrank. Helaas is die er niet meer.
Van andere sportdranken zoals isostar e.d. ga ik binnen een half uur aan de dunne.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Volgens mij is het € 1,59 per 6 stuksscepticus schreef:Daar heb ik ook een stapel van staan ja. Op het laatst waren ze afgeprijsd tot € 1,50 per busbmiller schreef:Ik gebruik nu voor het 2de jaar sportdrank van de Aldi en bevalt me uitstekend. Lekker en vergelijkbaar met andere isotone dranken.
people are strange when you\'re a stranger