Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

!@$&*!!!

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 15 sep 2011 14:02

timo2.0 schreef:Als je iemand voor "nazi" uitmaakt en je er vervolgens op beroept dat je niet wist dat dit niet mag omdat er geen forumregels over zijn dan moet je toch echt eerst bij jezelf beginnen.
Volgens mij gaat het niet zozeer over dat men niet weet wat wel of niet mag, meer welke sanctie er opgelegd wordt/is.

edwin01
Forum-lid

edwin01 15 sep 2011 14:06

Wat mij betreft de enige juiste.

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 15 sep 2011 14:07

Ik kan van de week wel een stukje weiland afzetten. Spreken we af dat iedereen zonder wapens komt, kunnen we het uitvechten:D
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

tinoh
Forum-lid

Gebruikersavatar tinoh 15 sep 2011 14:13

Het gaat mij er met name om dat de sancties niet bepaald zijn in de regels en dat je het daardoor over jezelf afroept dat men er over wil discusieeren. Ook ik vind het onacceptabel dat men andere mensen uitscheld of afzeikt op dit forum. Als je het vergelijkt met verkeers overtredingen bijvoorbeeld,voor een aantal zaken staat een standaard sanctie, voor andere overtredingen beslist de rechter. Hier zijn blijkbaar geen regels en beslist degene die de overtreding constateerd ook welke sanctie er volgt. Voor alle duidelijkheid: ik heb op zich geen problemen met deze sanctie. Los van wie het ook is, maar het is een uiting die je doet op papier, het is niet dat het zomaar uitflapt. Ik neem aan dat je de tekst typt, hem nog even naleest en vervolgens bewust op Bevestig klikt. Neem aan dat je dan wel tot 10 hebt getelt.....
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019

HenH
Forum-lid

HenH 15 sep 2011 15:28

Als hier een forum-wetboek nodig is dan is de lol er denk ik snel af...
Eens een keer een rondje fietsen met kemphanen lijkt mij een betere oplossing.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 15 sep 2011 15:34

Met sprintjes bij de plaatsnaambordjes en de winnaar krijgt het gelijk...

stokie
Forum-lid

stokie 15 sep 2011 15:37

dan zou ik mn rivaal-concurrent direct eraf kwakken

rbr
Forum-lid

Gebruikersavatar rbr 15 sep 2011 15:38

Nu heb ik de moeite genomen eens uit te loggen. Bij het inlogscherm staan er Forumregels. Zijn deze gekomen voor, tijdens of na het incident?
Twitter: @rbruijns

superrose
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar superrose 15 sep 2011 15:41

stokie schreef:dan zou ik mn rivaal-concurrent direct eraf kwakken
Ja anders maak je geen kans.... deuk in een pakkie boter
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

jummeltje
Forum-lid

jummeltje 15 sep 2011 16:10

superrose schreef:
stokie schreef:dan zou ik mn rivaal-concurrent direct eraf kwakken
Ja anders maak je geen kans.... deuk in een pakkie boter
Wees niet bang superrose, we maken een apart dames klassement, dan zit er voor jou ook nog een topt 10 plaatsje in :mrgreen:

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 15 sep 2011 16:31

Wat een bende ................................;
:)

Heel veel witregels.
Dan kan op deze plaats toch al een onzin meer staan.
I know myself like no one else
Nothing to defend

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 15 sep 2011 19:48

Op het gevaar af (wederom) voor drammer/zeurkous/whatever uitgemaakt te worden, wat mij betreft nog een laatste keer on topic. Hopelijk ook om wat misverstanden uit de wereld te helpen.
Waarom plaatste ik dit topic?
Niet om voor de miljoenmiljardste keer mijn mening te geven over het "verbanningsverhaal". Mijn mening is volgens mij wel duidelijk, ik was na een uitgebreide discussie met freerider en een paar posts in het topic geopend door zorro wel klaar ermee eigenlijk.
Ook niet om een verantwoording van het moderatorteam af te dwingen. In alle eerlijkheid: freerider heeft uitgebreid de moeite genomen om mijn kritische vragen via pb te beantwoorden. Ondanks dat we het niet eens werden, waardeerde ik die moeite, dat heb ik hem ook verteld.

Waarom dan wel? In de eerste plaats omdat ik meen dat het mogelijk moet zijn om, ook op een "hobby forum" kritisch te kunnen zijn en, mits respectvol, met elkaar te discussieren. Dan kan het er best heftig aan toe gaan, dat is niet erg. Volgens mij noemde jummeltje, weliswaar gekscherend, een veldje om te knokken. Dat lijkt me de verkeerde insteek. Een meningsverschil is nog geen ruzie! Kritiek leveren betekend ook niet een gebrek aan respect. Uiteraard waardeer ik dit forum EN dus ook de personen die het draaiende houden. Maar dat hoeft mij toch niet meteen per definitie een ja-knikker te maken?
Waar ik echter niet van hou is als anderen mij, en enkele andere criticasters de mond willen snoeren door een topic te sluiten. Nogmaals: ik was eigenlijk uitgesproken over de kwestie, maar dan wordt het inderdaad een principe kwestie.
In de tweede plaats hoop ik door kritisch te zijn ook wat positiefs te bereiken. Ook in dit topic worden een aantal constructieve suggesties gedaan (o.a. een vraag voor een strakkere lijn in de forumhandhaving). Het zou mooi zijn als men daar wat mee doet.

@Tom: ik heb een broertje dood aan uitspraken als "als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker weg". Dat voegt niets toe en is dus niet constructief. Mijn toevoeging "knul" was echter niet nodig. Mijn excuses
@Bibske: prima verwoord, +1
@eelcoz: waarom knip je steeds na verloop van tijd je eigen bijdrages weer weg?
@rose: zeg je nou dat je me super-irritant vindt, maar dat je eigenlijk dol op me bent..? ;-) :oops:
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Plaats reactie