Korte broeken weer??
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Vanmorgen ook nog een bikkel tegengekomen in korte broek en korte mouwen. Kreeg het al koud toen ik naar hem keek.
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
- Forum-lid
Ik rij lekker met blote beentjes nu, met dit warme nazomerweer, m,n spieren hebben de grootste lol!
Ga toch fietsen...
Boven de 15 graden met kort setje, afgelopen week was het behoorlijk mooi weer in Eindhoven: 16 graden en zon. Dan krijg ik het spontaan benauwd als ik een wielrenner zie die met lange kleding fietst. Hij reed zo'n 25 km/h, maar toch.
Giant TCR 0 '11
Vergeet dan niet de bikkelfactor van de gemiddelde Groninger mee te nemen. Wij hebben ook minder snel last van de kou.havana schreef:Ik heb er ook één gezien. Weliswaar zat ik zelf op de stadsfiets, maar toch. En dan hebben we het over Groningen, waar het toch 2 graden kouder is dan in het midden/zuiden van het land.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
- Forum-lid HC
Het hangt sterk af ook van het moment dat je start met fiesten en de intensiteit zoals hier ook al staat, als het zondag ochtend om 9 uur 12 graden is trek ik geen beenstukken aan, maar als dat het 's avonds om 6 uur is dan wel.
Ik houd meestal al warmer dan 15 graden korte broek, bij twijfel zijn kniestukken ook heerlijk, je doet ze zo uit en het is eigenlijk nooit te warm of te koud.
Lange broek probeer ik zo lang mogelijk te vermijden, bij een graadje of 5 meestal, daarvoor beenstukken.
Ik houd meestal al warmer dan 15 graden korte broek, bij twijfel zijn kniestukken ook heerlijk, je doet ze zo uit en het is eigenlijk nooit te warm of te koud.
Lange broek probeer ik zo lang mogelijk te vermijden, bij een graadje of 5 meestal, daarvoor beenstukken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Denk dat het komt omdat beenstukken een stuk warmer zijn dan kniestukken. Jij bij allebei jeuk of juist geen jeuk?amclassic-fan schreef:Waarom zouden beenstukken gaan jeuken en kniestukken niet?
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.