Trois Ballons 2012
Ik ga dit jaar ook voor het eerst 3Ballons fietsen ! Heb er zin in . Wat betreft medische verklaring .. Heb vorig jaar test ondergaan t.b.v. La Marmotte. Nu huisarts gebeld of hij op basis van die uitslagen mijn formuliertje voor 3Ballons wilde tekenen ? Neen was het antwoord ! Daarna het instituut gebeld dat mij vorig jaar gekeurd heeft . Ook zij wilde niet tekenen met als excuus dat de organisatie een krabbel wil op basis van een medische keuring die maximaal een half jaar oud is !?! Ik heb gezegd dat ik het geldklopperij vind en ga ook dus zelf een handtekening zetten en een of andere stempel ! Tis goed.. en anders rijden zonder officieel ingeschreven te staan.. Tis tenslotte de openbare weg.
Maak je niet druk, lees het verhaal van havana hiervoor. Alles komt goed.rooi1977 schreef:Ik ga dit jaar ook voor het eerst 3Ballons fietsen ! Heb er zin in . Wat betreft medische verklaring .. Heb vorig jaar test ondergaan t.b.v. La Marmotte. Nu huisarts gebeld of hij op basis van die uitslagen mijn formuliertje voor 3Ballons wilde tekenen ? Neen was het antwoord ! Daarna het instituut gebeld dat mij vorig jaar gekeurd heeft . Ook zij wilde niet tekenen met als excuus dat de organisatie een krabbel wil op basis van een medische keuring die maximaal een half jaar oud is !?! Ik heb gezegd dat ik het geldklopperij vind en ga ook dus zelf een handtekening zetten en een of andere stempel ! Tis goed.. en anders rijden zonder officieel ingeschreven te staan.. Tis tenslotte de openbare weg.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Mijn huisarts deed wel weer moeilijk over een medische verklaring. Het is maar net wie je treft.
Ik heb ook gewoon een formulier in elkaar geflanst en een stempel ge-faket. Het is geod met die verklaringen-onzin. Als er al iemand moet tekenen, dan zet ik het liefst zelf een krabbel. IK doe aan zo'n koers mee; laat mij dan aub ook verantwoordelijk zijn.
Ik heb ook gewoon een formulier in elkaar geflanst en een stempel ge-faket. Het is geod met die verklaringen-onzin. Als er al iemand moet tekenen, dan zet ik het liefst zelf een krabbel. IK doe aan zo'n koers mee; laat mij dan aub ook verantwoordelijk zijn.
Live fast; die young. mijn blog
Haha.. van de week mijn formulier met stempel van het bedrijf en handtekening van collega doorgemaild naar sportcommunication.com en mijn inschrijving was dag erna al verwerkt van incompleet en ingedeeld bij de randonneurs naar compleet en ingedeeld bij de tijdwaarnemingen .
Camping is inmiddels ook geregeld (camping lesballastieres) .. waren nog maar een paar plaatsen vrij volgens receptie camping..
Camping is inmiddels ook geregeld (camping lesballastieres) .. waren nog maar een paar plaatsen vrij volgens receptie camping..
En nu maar hopen, dat het een beetje weer wordt. Prognoses zijn vooralsnog niet te best. Heb nog niet ingeschreven en kijk het eerst eens aan, anders maar een andere cyclo gezocht. Heb er wel naar toe gewerkt.
Of ben ik nou te slap?
Of ben ik nou te slap?
prj
Wel eens in de regen gereden in het (midden) gebergte met lage temperaturen?rooi1977 schreef:Te slap ! Je kunt toch gewoon een regenjack aantrekken ? Je zult niet smelten van de regen .. ook lijkt het me niet te gaan vriezen .. dus
Als er niets geboekt is zou je wel gek zijn af te reizen als het gaat regenen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
2 weken geleden een weekje in de Vogezen geweest.
Op maandag een graad of 15 met een blauwe lucht. De top van de Grand Ballon:
Dinsdag al wat regen gehad en 's nachts behoorlijk wat regen in 't dal. Op woensdagochtend lag er 10 cm sneeuw op de weg op 1200 meter hoogte. 's middags maakte ik de volgende foto's op Hohneck toen het daar al weer opgeklaard was (was er gelukkig met de auto):
Als het weer echt slecht is zullen ze de boel gewoon moeten annuleren, want met een pak sneeuw op de weg kan je daar niet duizende deelnemers over de weg sturen. De hele dag in de stromende regen rijden bij <10 graden lijkt mij niet echt een pretje, ook niet met een regenjack aan.
Op maandag een graad of 15 met een blauwe lucht. De top van de Grand Ballon:
Dinsdag al wat regen gehad en 's nachts behoorlijk wat regen in 't dal. Op woensdagochtend lag er 10 cm sneeuw op de weg op 1200 meter hoogte. 's middags maakte ik de volgende foto's op Hohneck toen het daar al weer opgeklaard was (was er gelukkig met de auto):
Als het weer echt slecht is zullen ze de boel gewoon moeten annuleren, want met een pak sneeuw op de weg kan je daar niet duizende deelnemers over de weg sturen. De hele dag in de stromende regen rijden bij <10 graden lijkt mij niet echt een pretje, ook niet met een regenjack aan.
Hoe weten jullie nu al wat voor weer het wordt? Zijn daar websites voor met middellange termijn voorspellingen voor deze regio? Ga zelf nl ook en ga hem hoe dan ook rijden, maar wel handig om wat meer te weten ivm kledingkeuze etc...
Greetz
Greetz
Weeronline, Meteo France.dogestyle schreef:Hoe weten jullie nu al wat voor weer het wordt? Zijn daar websites voor met middellange termijn voorspellingen voor deze regio? Ga zelf nl ook en ga hem hoe dan ook rijden, maar wel handig om wat meer te weten ivm kledingkeuze etc...
Greetz
prj