Arme TS!
De arme man wordt alleen maar afgebrand!
Zijn er niet TS-richtlijnen ofzo?
Oh wacht: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=46861
verschil in gewicht
Amclassic-fan schreef:Als je eens een beetje fatsoenlijker Nederlands gaat schrijven heb je nog kans dat iemand je begrijpt.
Zodus iedereen, die geen foutloos Nederlands kan schrijven, grammatica, zinsbouw, ... die is hier dus eigenlijk niet welkom. Ik zal het eens in het Vlaams zeggen: er lopen hier een bende dikke nekken rond.
kiekeboeboe schreef:Amclassic-fan schreef:Als je eens een beetje fatsoenlijker Nederlands gaat schrijven heb je nog kans dat iemand je begrijpt.
Zodus iedereen, die geen foutloos Nederlands kan schrijven, grammatica, zinsbouw, ... die is hier dus eigenlijk niet welkom. Ik zal het eens in het Vlaams zeggen: er lopen hier een bende dikke nekken rond.
Niet welkom zijn of niet begrepen worden zijn 2 compleet andere dingen.
Of ligt dat in het vlaams anders?
kiekeboeboe schreef:Ik vind alleen de manier waarop hier aan TS wordt duidelijk gemaakt, dat zijn Nederlands wel wat beter zou kunnen, niet echt smaakvol.
Om naar aanleiding van 1 opmerking te gaan schreeuwen dat er hier een bende dikke nekken rondlopen is niet veel smaakvoller.
danny1407 schreef:kiekeboeboe schreef:Ik vind alleen de manier waarop hier aan TS wordt duidelijk gemaakt, dat zijn Nederlands wel wat beter zou kunnen, niet echt smaakvol.
Om naar aanleiding van 1 opmerking te gaan schreeuwen dat er hier een bende dikke nekken rondlopen is niet veel smaakvoller.
Dat was er inderdaad misschien wel een beetje over.
over and out
Djezus,
wat is dat hier allemaal,
ik volg al een hele tijd dit forum hier
en ik geniet van het "fietsers helpen fietsers" gevoel dat hier merendeel heerst.
Maar hier wordt wel de man gespeeld ipv de bal.
TS plaatste een duidelijke vraag, hoe onlogisch zijn beweegredenen misschien kunnen zijn, maar hij zal wel zijn eigen motivatie hebben. en wenst een antwoord op zijn vraag.
een beetje respect voor elkaar
maar nee al vlug mondt dit uit in een spelletje Vlaanderen-Nederland (hoe bekrompen)
shame on you
wat is dat hier allemaal,
ik volg al een hele tijd dit forum hier
en ik geniet van het "fietsers helpen fietsers" gevoel dat hier merendeel heerst.
Maar hier wordt wel de man gespeeld ipv de bal.
TS plaatste een duidelijke vraag, hoe onlogisch zijn beweegredenen misschien kunnen zijn, maar hij zal wel zijn eigen motivatie hebben. en wenst een antwoord op zijn vraag.
een beetje respect voor elkaar
maar nee al vlug mondt dit uit in een spelletje Vlaanderen-Nederland (hoe bekrompen)
shame on you
Volgens mij is de topic starter met deze hele laatste pagina weinig opgeschoten. Als ik het even vrij vertaal is de vraag wat de gewichtsbesparing is met deze groep en wat verder nog een zinvolle upgrade zou zijn.
Als het frame nu prima bevalt vind ik het nog zo'n gek idee niet om te upgraden met een nieuwe groep. Is toch veel goedkoper dan een nieuwe fiets en je hebt een lichtere fiets met kwalitatief hoogwaardiger onderdelen met een lange levensduur.
Zou verder als eerste nog aan de wielen denken als je nog een stapje verder wilt gaan. Lichter als je veel in de heuvels of bergen fietst en meer aero als je vooral op het vlakke fietst. Verder niet teveel meer aan doen denk ik.
Als het frame nu prima bevalt vind ik het nog zo'n gek idee niet om te upgraden met een nieuwe groep. Is toch veel goedkoper dan een nieuwe fiets en je hebt een lichtere fiets met kwalitatief hoogwaardiger onderdelen met een lange levensduur.
Zou verder als eerste nog aan de wielen denken als je nog een stapje verder wilt gaan. Lichter als je veel in de heuvels of bergen fietst en meer aero als je vooral op het vlakke fietst. Verder niet teveel meer aan doen denk ik.