Ja, en die kijken niet zo snel op een Nederlands / Belgisch praat forum lijkt mij.
je moet maar zo denken, jij heb je best gedaan en als ze de fiets niet op komen halen is het maar te hopen dat het je maat is .
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ron69 schreef:En ja, ik doe genoeg, ik zou zelf niet kunnen leven met het idee om op een gestolen fiets rond te rijden, maar misschien ben ik raar.
Bovendien is het ook wel leuk om dit geval proberen op te lossen. Het kost me eigenlijk niet veel tijd, waarschijnlijk minder tijd dan een hoop anderen hier kwijt zijn met posten
Ron69 schreef:Bovendien wie zet zijn Cervelo (welliswaar in woon-werk uitvoering maar toch) 's nachts buiten?
de monsternaar schreef:naar wie zegt dat hij die zelfde nacht gestolen is, en wel eens van een Auto of busje gehoor om spullen te verplaatsen.
dan is Duitsland ineens niet zo heel ver meer.
de monsternaar schreef: misschien was het iemands zijn Bierfiets wel en ladderzat zijn fiets vergeten op slot zetten. :rolleye: