Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wat gaat Lars Boom zondag doen in Namen ?

raassie
Forum-lid
Berichten: 946
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 04 jan 2012 19:17

Ik ben alleen bang dat als alleen alle echte klimmers, sprinters en tijdrijders starten er maar een klein groepje overblijft;-)
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5823
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 04 jan 2012 21:07

eelcoz schreef:Verstandige beslissing. De Tour is ook helemaal geen geschikte koers voor hem aangezien hij geen sprinter, geen klimmer en geen tijdrijder is. Renners zoals hij en bijv. Terpstra kunnen zich beter op andere koersen richten.
Geen tijdrijder? Misschien niet echt op de lange afstand maar over korte afstand is Boom wereldtop.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 05 jan 2012 09:49

Prima beslissing. Zoals Rabobank naar de Tour gaat, met drie klassementsrenners waarvan je nu al weet dat ze geen podium rijden wegens de tijdritten, gaat er voor Boom niet veel te halen zijn. Alleen de proloog is dan interessant.

Maar beter nog dan zijn beslissing om de Tour over te slaan is het besluit om zich vol te richten op de RVV en PR. Want dat zijn de koersen waar hij echt wat te winnen heeft. Moest 'ie afgelopen jaar niet zo ongelukkig lek zijn gereden in PR had hij daar wellicht al iets moois kunnen laten zien.

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 05 jan 2012 09:56

raassie schreef:Ik ben alleen bang dat als alleen alle echte klimmers, sprinters en tijdrijders starten er maar een klein groepje overblijft;-)
Maw knechten moeten er ook zijn. Helemaal waar. Het is echter wel voorstelbaar dat Boom ook zijn eigen kansen ruimte wil geven. Knechten kan altijd nog.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 05 jan 2012 10:01

Sowieso, als je nu moet knechten voor een tourzege is er wel wat voor te zeggen. Maar waar zou Boom voor moeten rijden? Voor een top 10 klassering van een ander. Daar zou ik ook voor passen als ik zelf wedstrijden kon winnen.

tjansen
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 11 mar 2008 13:33

tjansen 05 jan 2012 11:02

Hopelijk nemen ze Boom dan mee naar de Giro. Met die proloog en de vlakke ritten daarna zou ie zomaar een weekje in het roze kunnen rijden.

Plaats reactie