Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

21 Virages

JoostG
Forum-lid

JoostG 16 nov 2020 12:59

Ik zweer bij hun eigen merk beenstukken. Ik fiets ook in deze tijd van het jaar dagelijks, en meestal onverhard. Meerdere sets beenstukken heb ik dan ook wel nodig (vuil en zo nu en dan schuivertje), en voor die prijs kan er makkelijk een extra setje vanaf.

Aan de binnenkant zit overigens een kleine fleece laag.
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

HM.23
Forum-lid

HM.23 16 nov 2020 13:10

JoostG schreef: 16 nov 2020 12:59 Ik zweer bij hun eigen merk beenstukken. Ik fiets ook in deze tijd van het jaar dagelijks, en meestal onverhard. Meerdere sets beenstukken heb ik dan ook wel nodig (vuil en zo nu en dan schuivertje), en voor die prijs kan er makkelijk een extra setje vanaf.

Aan de binnenkant zit overigens een kleine fleece laag.
Ik neem aan dat je met eigen merk beenstukken de 21Virages beenstukken bedoeld? Heb even gekeken naar de prijzen en inderdaad héél erg goedkoop.

Hopelijk kunnen ook anderen nog wat zeggen over long term ervaringen met jerseys, windjack, overschoenen 🙂

En iemand die positieve ervaringen heeft met goedkope armstukken met UVP bescherming tegen de zon? Heb zulke beenstukken van Pearl Izumi uit Valkenburg voor €12,50 uit de koopjes-bak. Maar zoek nog van zulke armstukken. Wit, dun, goedkoop, GEEN FLEECE. Gewoon net zo extreem dun als een 25°C + zomershirt, maar wel goed beschermend zodat je kan voorkomen dat je verbrand. (Voor lente en zomer als je te lang in de zon fietst, vind ik veel fijner dan zonnebrandcrème) Maakt niet uit of in in fysieke winkel is, webshop of AliExpress. Prijs onder de €10.

Plaats reactie