Fiets Januari 2012
- boswielrenner
- Forum-lid
Ik denk niet dat deze discussie ergens toe gaat leiden. Fietsen zijn emotie en ook harde feiten en voor mij zijn Specialized en Cannondale premium merken. Voor anderen wellicht niet. Prima toch!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik heb nog nooit een discussie op dit forum ergens toe zien leiden
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Ik denk dat hij bedoelt dat de verschillende standpunten toch niet bij elkaar gaan komen, wat echter ook niet per se het doel is van een discussie.superrose schreef:Ik heb nog nooit een discussie op dit forum ergens toe zien leiden
Sommige mensen (waaronder ik) wilden gewoon graag nog een keer benadrukken dat exclusief niet gelijk staat aan duur. (Hoewel hele hordes marketingmannetjes je dat graag willen doen geloven).
Helemaal mee eens! En toch heb ik in "mijn stal" alleen maar Italianen staan. Vind ik gewoon mooier (en gelukkig is Italiaans ook weer niet per definitie onbetaalbaar duur)eelcoz schreef: Als Cube niet exclusief is, dan zijn Cannondale en Specialized dat zeker niet. Duur is niet hetzelfde als exclusief.
Daarnaast is een Italiaan met een kloppende prijs/kwaliteit verhouding een contradictio in terminis. Let wel, het kunnen prachtige fietsen zijn en ik begrijp dat mensen ze kopen, maar de reden kan niet zijn dat ze zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding hebben want dan moet je toch echt bij de Duitsers zijn (hoe saai die modellen af en toe ook zijn, rij overigens zelf ook op een Stevens).
Wat betreft je eerste opmerking: dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij Pinarello en Cervelo: mensen hebben het geld wel, maar niet de fantasie, dus kopen ze uiteindelijk voor heel veel geld een fiets die je relatief vaak ziet. Wat dat betreft zijn dit toch een beetje de BMW's onder de fietsen
@superrose: ik wel hoor. "ergens toe leiden" is niet hetzelfde als het allemaal gezellig met elkaar eens zijn. (al heb je wat betreft deze discussie waarschijnlijk heel erg gelijk!)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- boswielrenner
- Forum-lid
Dit "de verschillende standpunten toch niet bij elkaar gaan komen, wat echter ook niet per se het doel is van een discussie." bedoel ik inderdaad.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
enboswielrenner schreef:Dit "de verschillende standpunten toch niet bij elkaar gaan komen, wat echter ook niet per se het doel is van een discussie." bedoel ik inderdaad.
Niet mee eens. Ik denk dat discussies wel degelijk ergens toe leiden. Niet direct tot een ommekeer van 100%. Maar door veel meningen te lezen en veel feiten te lezen en veel links naar andere sites te zien, denk ik wel zeker dat meningen van sommigen hier af en toe een stukje schuiven. Want als het allemaal toch niet uitmaakt wat we schrijven, bloggen of posten, waarom zouden we dan stug ermee doorgaan?superrose schreef:Ik heb nog nooit een discussie op dit forum ergens toe zien leiden
Live fast; die young. mijn blog
- superrose
- Forum-lid
- Contact
jongens jongens jongens, mijn post was meer een gortdroge tussen opmerking dan een serieuze stelling
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gut, ben ik dus dubbel cliche53x11 schreef:
Wat betreft je eerste opmerking: dat gevoel krijg ik altijd een beetje bij Pinarello en Cervelo: mensen hebben het geld wel, maar niet de fantasie, dus kopen ze uiteindelijk voor heel veel geld een fiets die je relatief vaak ziet. Wat dat betreft zijn dit toch een beetje de BMW's onder de fietsen
!)
Less is bore
Dubbel cliche heft elkaar weer op en zo ben je dan toch weer uniek.
Ik ervaar overigens bij mijn Cervélo best veel emotie, meer dan bij mijn Wilier. En met mijn fantasie is het prima gesteld. Sterker nog, die zou best een beetje minder kunnen.
Ik ervaar overigens bij mijn Cervélo best veel emotie, meer dan bij mijn Wilier. En met mijn fantasie is het prima gesteld. Sterker nog, die zou best een beetje minder kunnen.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Maar hoe duurder het is hoe minder je er van ziet.....is dat exclusiever?eelcoz schreef:Ik denk dat hij bedoelt dat de verschillende standpunten toch niet bij elkaar gaan komen, wat echter ook niet per se het doel is van een discussie.superrose schreef:Ik heb nog nooit een discussie op dit forum ergens toe zien leiden
Sommige mensen (waaronder ik) wilden gewoon graag nog een keer benadrukken dat exclusief niet gelijk staat aan duur. (Hoewel hele hordes marketingmannetjes je dat graag willen doen geloven).
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, wat mij betreft niet.
Exclusief zie ik meer in de richting van uniekere samenstelling, zelf opgebouwd met niet die 100% cliche onderdelen.
Duur of niet duur is gewoon een kwestie van wat wil/kun je er voor betalen.
Exclusief zie ik meer in de richting van uniekere samenstelling, zelf opgebouwd met niet die 100% cliche onderdelen.
Duur of niet duur is gewoon een kwestie van wat wil/kun je er voor betalen.
Less is bore
HAHA, je weet mijn opmerking iig in het juiste licht te plaatsen! (overogens wel weer eens met je opm over exclusief hierboven)daniel1975 schreef:Gut, ben ik dus dubbel cliche53x11 schreef:
!)
(*zich afvragend* Ik gooi mijn Colnago regelmatig achterin mijn Saab, wat zegt dat over mij eigenlijk )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?