Argon 18
Hele mooie fiets! Crank ziet er weer anders uit dan mijn DA9000. Shifters zijn ook anders zo te zien. Heb volgens mij ergens wat voor voorbij zien komen dat er nieuwe DA zou komen in zwarte uitvoering, ik weet alleen niet meer waar.
-
- Forum-lid
Idd! Had liever een iets langer balhoofd gehad zonder die gekke spacers.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
of een CF SLXcsteenbe schreef:Wordt toch een F8....havana schreef:Argon Gallium Pro 2016, schiet er eens op!
Goede kans dat dit de opvolger wordt van mijn Cannondale.............
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik vind het balhoofd niet zo extreem als ik voor mij de juiste maat zou nemen. Een H2 geometrie zou een spacerkapje van 15mm inhouden. Dat heb ik nu ook al op mijn huidige fiets.
Als je een meer endurance positie zou willen met een H3 geo, dan ben ik wel met jullie wens dat het wat vreemder wordt. Verder is de Gallium Pro echt wel een mooie fiets. Zou wel wat meer kleur in mogen.
Als je een meer endurance positie zou willen met een H3 geo, dan ben ik wel met jullie wens dat het wat vreemder wordt. Verder is de Gallium Pro echt wel een mooie fiets. Zou wel wat meer kleur in mogen.
- Supergrover
- Forum-lid HC
model 2017....monsieurpinot schreef:of een CF SLXcsteenbe schreef:Wordt toch een F8....havana schreef:Argon Gallium Pro 2016, schiet er eens op!
Goede kans dat dit de opvolger wordt van mijn Cannondale.............
Het gaat tussen de Argon en de Apex Vektor, de F8 is echt boven budget.
@ Havana. Hou er wel rekening mee bij je groepskeus dat er bij Shimano nieuwe groepen onderweg zijn. Tenzij je het niet erg vind om met een oude te rijden natuurlijk! Dus dan toch maar Campagnolo!?
No pain no gain, no guts no glory!
Campagnolo Chorus EPS heb ik serieus overwogen, maar heeft drie nadelen
- apart gat voor het opladen
- 4-armig gedrocht (ok, dat is te vervangen oor een oudere crank)
- vorm van de shifters vind ik minder
Afijn de andere opties hebben ook nadelen... Bij Shimano vind ik de cranks niet mooi (zowel bij DA als bij Ultegra). SRAM heeft met eTap nog geen trackrecord en ik zie de meerwaarde van draadloos niet. Bovendien vind ik eTap echt te duur.
Als je elektrisch wil is Ultegra Di2 momenteel gewoon de slimste keuze maar die crank, daar kan ik echt niet mee leven. Eventueel zou een overgespoten Rotor misschien nog een optie kunnen zijn...
- apart gat voor het opladen
- 4-armig gedrocht (ok, dat is te vervangen oor een oudere crank)
- vorm van de shifters vind ik minder
Afijn de andere opties hebben ook nadelen... Bij Shimano vind ik de cranks niet mooi (zowel bij DA als bij Ultegra). SRAM heeft met eTap nog geen trackrecord en ik zie de meerwaarde van draadloos niet. Bovendien vind ik eTap echt te duur.
Als je elektrisch wil is Ultegra Di2 momenteel gewoon de slimste keuze maar die crank, daar kan ik echt niet mee leven. Eventueel zou een overgespoten Rotor misschien nog een optie kunnen zijn...
-
- Forum-lid
De nieuwe rotor groep als die komt?
Maak joe woar