Pagina 4 van 8

Geplaatst: 25 nov 2010 12:00
door obbe
wiggle en probikekit, Craft en Castelli scheelt veel, zelfs nu de pond hoger staat. Alleen maar goede ervaringen met deze shops eigenlijk en bijna altijd binnen een week in huis. Het is meestal goedkoper als je de valuta op ponden laat staan ipv euro's.

Groeten, Obbe

Geplaatst: 14 dec 2010 20:04
door thomwittendorp
Obbe schreef:wiggle en probikekit, Craft en Castelli scheelt veel, zelfs nu de pond hoger staat. Alleen maar goede ervaringen met deze shops eigenlijk en bijna altijd binnen een week in huis. Het is meestal goedkoper als je de valuta op ponden laat staan ipv euro's.

Groeten, Obbe


dan lijkt het toch alleen maar goedkoper, of scheelt dat echt bij betaling ook??
mijn ouders hebben namelijk wel eens wat bij wiggle besteld, ook goed en snel geleverd.

Geplaatst: 14 dec 2010 20:16
door obbe
Scheelt echt bij de afschrijving met creditcard. Bedrag viel altijd lager uit dan het Euro bedrag op de website.

Geplaatst: 03 mar 2011 21:33
door tjesis
23 februari bij BikesNParts had ik sportvoeding besteld (Maxim Active Hydration tablets). 25 februari werd alles geleverd. Alles prima op tijd geleverd dus.

Helaas toch een maar...
5 van de 10 tablet buisjes bleek een houdbaarheidsdatum te hebben tot februari 2011. Deze zijn nu dus al over datum.
Vind dit niet echt netjes. Kon het niet meer terugsturen omdat ik meteen (ja, dom, ik weet het) de kassabon heb weggegooid. Ik zag later pas de houdbaarheids datum. Op zich kunnen de tablets wel iets over datum raken denk ik, kan wel wat lijden denk ik, dus ik krijg ze wel op. Dat is het probleem niet.

Heb vorige week per email toch even melding hiervan gemaakt. Vroeg me af of ze uberhaupt wel in de gaten hebben dat ze spul opsturen dat zo goed als over datum is. (klantenservice@bikesnparts.nl).

Tot nu toe geen reactie gehad. Vreemd...

Geplaatst: 03 mar 2011 23:03
door jasperr
Afgelopen zaterdag heb ik bij BikesBParts een paar buba's, biba's en remblokken gekocht, maar tot op heden zijn ze nog steeds niet geleverd. Had al een mailtje gestuurd en ze zouden gisterenmiddag verstuurd zijn met de TNT. Mijn ervaring is dan dat het dan de volgende werkdag (dus vandaag) wordt bezorgd. Maar helaas nog niks ontvangen. Zal het morgen dus nog maar even afwachten. Toch raar, aangezien ik het bijna een week geleden besteld heb.

Het e-mailverkeer gaat idd ook niet echt snel met BikesNParts. Duurt erg lang voordat je antwoord krijgt. Bellen naar dat gekke 0900 nummer is ook geen optie. Wel raar dat ze niet gewoon een normaal nummer hebben. Dat zou het veel makkelijker maken.

Bij Futurumshop echter nog nooit problemen gehad. Na de bestelling geplaatst te hebben, had ik het meestal binnen 2 dagen al in huis. Prima service daar!

Edit;

Net even met een medewerker van BikesNParts gechat via de chatfunctie op de website. Aardige gozer die zelf ook fervent wielrenner is geweest. Hij vertelde mij dat ze problemen hebben met het systeem bij TNT en daardoor de pakketten niet konden worden voorgemeld. Mijn bestelling is als het goed is nu voorgemeld en is in het distributiecentrum. Ik zou hem morgen kunnen verwachten. We wachten dus af.

Geplaatst: 03 mar 2011 23:05
door jaapieo
BikesNparts had eerder wel een normaal telefoonnummer dacht ik...
Heb ze zelf wel eens met de fiets bezocht zodat ik iets kon afhalen, zwolle (waar ze zitten) is niet ver voor mij.

Geplaatst: 03 mar 2011 23:12
door frank1
Positieve ervaring bij Futurumshop, bij vorige bestelling kreeg ik Fiets #1 ipv Fiets #2, een mailtje gestuurd en de volgende dag lag de juiste versie op de mat. Het verkeerde blad mocht ik houden, aangezien ik die al had heb ik er een collega blij mee gemaakt.

Overigens kreeg ik nu van Futurum ineens 6 maanden Fiets cadeau??? Meer mensen dit gehad?

Geplaatst: 04 mar 2011 22:31
door jasperr
jasperr schreef:Afgelopen zaterdag heb ik bij BikesBParts een paar buba's, biba's en remblokken gekocht, maar tot op heden zijn ze nog steeds niet geleverd. Had al een mailtje gestuurd en ze zouden gisterenmiddag verstuurd zijn met de TNT. Mijn ervaring is dan dat het dan de volgende werkdag (dus vandaag) wordt bezorgd. Maar helaas nog niks ontvangen. Zal het morgen dus nog maar even afwachten. Toch raar, aangezien ik het bijna een week geleden besteld heb.

Het e-mailverkeer gaat idd ook niet echt snel met BikesNParts. Duurt erg lang voordat je antwoord krijgt. Bellen naar dat gekke 0900 nummer is ook geen optie. Wel raar dat ze niet gewoon een normaal nummer hebben. Dat zou het veel makkelijker maken.

Bij Futurumshop echter nog nooit problemen gehad. Na de bestelling geplaatst te hebben, had ik het meestal binnen 2 dagen al in huis. Prima service daar!

Edit;

Net even met een medewerker van BikesNParts gechat via de chatfunctie op de website. Aardige gozer die zelf ook fervent wielrenner is geweest. Hij vertelde mij dat ze problemen hebben met het systeem bij TNT en daardoor de pakketten niet konden worden voorgemeld. Mijn bestelling is als het goed is nu voorgemeld en is in het distributiecentrum. Ik zou hem morgen kunnen verwachten. We wachten dus af.


Vanmiddag dan eindelijk mijn bestelling van BikesNParts mogen ontvangen.

Geplaatst: 05 apr 2011 12:14
door redbull-erik
Na eerdere positieve ervaringen met Futurumshop nu een negatieve. Had 3 artikelen besteld: 2 buitenbanden RR 2,25, 1 verende voorvork RS SID Race en 10 biba's (omdat ze die niet per stuk leveren). Direct betaald via iDeal. Kreeg toen eerst bericht dat de vork op dat moment niet op voorraad was. Als alternatief werd een vaste cyclocross vork aangeboden. :/ Vervolgens kreeg ik bericht dat de RR 2,25 niet leverbaar waren. :/ Vervolgens kreeg ik bericht dat de vork helemaal niet meer leverbaar is (maar hij staat nog wel steeds op de website :/). Uiteindelijk heb ik gisteren de hele bestelling maar geannuleerd. Die 10 biba's haal ik wel ergens anders. Ben benieuwd hoe snel mijn centjes teruggestort worden.... :-(
Kortom: ze hebben leuke aanbiedingen, maar het is maar de vraag of het allemaal leverbaar is.

Geplaatst: 05 apr 2011 12:17
door tornadotom
Heb bij Futurumshop de upgradekit voor de Tacx Flow besteld... Binnen 2 weken en idd. Na 10 weken had ik hem! Weer om binnen te rijden is zo goed als voorbij! Jaar lang interactief fietsen op internet is al verstreken. Kreeg er wel een paar Coolmax Futurumshop sokken bij twv EUR 3,5... Beter dan nix!

Geplaatst: 05 apr 2011 15:39
door gamiel
Futurumshop is inderdaad lang niet meer wat het geweest is. Waar je tot een jaar of wat geleden iets bestelde dat op voorraad was, lag het met 1, max 2 wekdagen in huis. Mijn laatste twee bestellingen (in maart en april 2011) komen pas na 4-5 werkdagen, waarbij de voorraadindicatie ook niet klopte. Volgens mij hebben ze hun logistiek uitbesteed en/of anders georganiseerd.
Ik gebruik ze voortaan niet meer als ik snel iets nodig heb, da's zeker.

Geplaatst: 05 apr 2011 15:44
door torro
Momenteel slechte ervaring met Futurumshop bestelling gedaan maar de levering schuift elke keer week op, moeten ze mee oppassen want op een bepaald moment gaat dit ze echt klanten kosten, jammer.