Armen scheren
Ik scheer mijn armen niet, mijn benen ook niet. Ik ben geen wedstrijdrenner, het is niet nodig en het scheelt een hoop gedoe zoals het scheren van je rechterarm. Daarnaast heb ik ook een triple, zadeltas en bel op mijn fiets.
Maar als je toch je rechterarm wilt scheren, zou ik gewoon je linkerarm gebruiken. Het zal even wennen zijn, maar die handigheid komt vanzelf.
Maar als je toch je rechterarm wilt scheren, zou ik gewoon je linkerarm gebruiken. Het zal even wennen zijn, maar die handigheid komt vanzelf.
-
- Forum-lid HC
Ik kan mij niet van de indruk onttrekken dat de woordkeuze van Knutmo regelmatig wat slecht gekozen is. Persoonlijk ben ik het volledig met GastheerG eens, maar kan mij ook voorstellen dat er fietsers zijn zoals Knutmo welke wel volledig onthaard willen zijn. Hier is trouwens ook een hele organisatie van namelijk de Smoothies. Alhoewel dat geen fietsers hoeven te zijn.
Ook persoonlijk is dat ik nog nooit een vrouw ben tegengekomen welke het mooi vind als een man volledig onthaard is. Wel verzorgd, maar dat is iets anders
Ook persoonlijk is dat ik nog nooit een vrouw ben tegengekomen welke het mooi vind als een man volledig onthaard is. Wel verzorgd, maar dat is iets anders
Goed lezen. Er als een aap bij fietsen, betekent niet dat je een aap bent. Heel veel wielrenners fietsen er bij als een reclamebord, dat betekent niet dat ze een reclamebord zijn.tinoh schreef:knutmo schreef:Dat vind ik niet erg soigné. Van mij mag iedereen er als een aap bij fietsen, maar ik probeer me een beetje te verzorgen.
Ik zeg toch niet dat het hebben van oerwoud-armen je een barbaar maakt? Ik had ook kunnen zeggen: 'de dommekracht met oerwoud-armen', of 'de arrogante lul met oerwoud-armen'tinoh schreef:knutmo schreef:Het is duidelijk te zien dat de renner met geschoren armen een halve fietslengte voor ligt op de barbaar met oerwoud-armen. QED
Alweer, je interpreteert teveel. Ik zeg toch niet dat als je je armen niet scheert je geen beschaving hebt? Ik zeg dat je dit soort beslissingen moeten nemen vanuit je eigen innerlijke beschaving. Als je eigen innerlijke beschaving je zegt dat je met shag op de armen kunt rond rijden, dan is dat helemaal aan jou.tinoh schreef:knutmo schreef:Ik vind ook echt niet dat iemand de armen moet scheren 'omdat het hoort'. Je moet het doen vanuit een stukje innerlijke beschaving, en niet vanuit een gevoel van peer-pressure.
Laatst gewijzigd door knutmo op 23 mar 2012 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik probeer mijn woorden juist heel zorgvuldiog te kiezen. Er wordt hier echter vaak een eind op los geinterpreteerd (zie hierboven)scottwilko schreef:Ik kan mij niet van de indruk onttrekken dat de woordkeuze van Knutmo regelmatig wat slecht gekozen is.
Innerlijke beschaving? Dat is JUIST een vorm van andere nemen zoals ze zijn en jezelf niet door uitlatingen boven andere proberen te verheffen. Zeker niet als het om OPPERVLAKKIGE uiterlijkheden gaat.knutmo schreef:eelcoz schreef:Je moet het doen vanuit een stukje innerlijke beschaving, en niet vanuit een gevoel van peer-pressure.
Scheer je vooral, maar scheer je vooral weg met dit soort onzin opmerkingen.
Ik ben ook jaren wannabee wielrenner geweest maar ik gaf het tenminste nog toe!
Tot slot: om Knutmo de Socrates van dit forum te noemen vind ik echt misplaatst. Misschien even verdiepen in wie Socrates was en waar hij voor stond.
Ik voel me werkelijk boven niemand verheven, en neem ook iedereen zoals hij is, zoals ik al meermalen in deze draad heb aangegeven. De enige die ik beledigd heb is Mark Cavendish, de sprintlul. Ik ben hier echter al achtereenvolgens persoonlijk beschuldigd van:Gastheerg schreef:Innerlijke beschaving? Dat is JUIST een vorm van andere nemen zoals ze zijn en jezelf niet door uitlatingen boven andere proberen te verheffen.
- het maken van 1 april grappen
- het zijn van 'een wijf'
- het scheren van de ballen
- het dragen van dameskleding
- het zijn van een trol
- het niet sporen
- het hebben van een slechte woordkeuze
Dat vind ik inderdaad ook veel te veel eer. Maar ik mag me wel graag op deze fiets-agora begeven.Gastheerg schreef:Tot slot: om Knutmo de Socrates van dit forum te noemen vind ik echt misplaatst. Misschien even verdiepen in wie Socrates was en waar hij voor stond.
Waarom is Cavendish een barbaar?
Dat is een persoonlijke mening waar ik geen enorme argumentatie voor heb. Ik ben in zijn algemeenheid al niet zo dol op sprinters, en als ik die kop van Cavendish zie, word ik helemaal niet goed.lvgh schreef:Waarom is Cavendish een barbaar?
Het is goed mogelijk dat ik hiervoor behandeld zou moeten worden.
Je ballen scheren vind ik overigens vele malen logischer dan je armen of benen scheren. Wel zo fijn voor de dame tijdens de fellatio. En nee, dit is geen grap.
Zoals dr. Evil al opmerkte: "there really is nothing like a shorn scrotum, it's breath taking I suggest you try it... "
Zoals dr. Evil al opmerkte: "there really is nothing like a shorn scrotum, it's breath taking I suggest you try it... "
Ik heb me nog even in Socrates verdiept. Blijkt het dus gewoon naast een voetballer met een diepe interesse in geschoren benen ook nog een Atheense wijsgeer te zijn. Dat wist ik dan weer niet...Gastheerg schreef:Innerlijke beschaving? Dat is JUIST een vorm van andere nemen zoals ze zijn en jezelf niet door uitlatingen boven andere proberen te verheffen. Zeker niet als het om OPPERVLAKKIGE uiterlijkheden gaat.knutmo schreef:eelcoz schreef:Je moet het doen vanuit een stukje innerlijke beschaving, en niet vanuit een gevoel van peer-pressure.
Scheer je vooral, maar scheer je vooral weg met dit soort onzin opmerkingen.
Ik ben ook jaren wannabee wielrenner geweest maar ik gaf het tenminste nog toe!
Tot slot: om Knutmo de Socrates van dit forum te noemen vind ik echt misplaatst. Misschien even verdiepen in wie Socrates was en waar hij voor stond.
Maar de discussie op dit fiets-agora leekt me toch een beetje denken aan de Socratische tweegesprekken. Nu weet ik dat Socrates zelf meer de vragende insteek koos, maar Knutmo's aandacht voor formuleringen en het dwingen om gesprekspartners goed na te laten denken over formuleringen deed me aan Socrates denken.
Maar zo heel goed ken ik Socrates ook weer niet. Maar als ik je goed begrijp GastheerG was Socrates dus tegen geschoren benen? Dan ben ik toch in de war met Plato.