[Poll] Benenscheerdilemma
-
- Forum-lid HC
Ik scheer alles! Vinden jullie vriendinnen/vrouwen het fijn als er haar op je zak staat? Dan zit ze er bij mij echt niet meer aan!
En een boxershort van haar is helemaal geen gezicht.
En een boxershort van haar is helemaal geen gezicht.
denk dat dat afhangt van wat je zelf wil, en niet wat anderen van je willen zien.
als jij alles eraf wil, moet je dat gewoon doen
ik scheer mijn benen niet, en mooi is het niet, maar ik heb er gewoon geen zin in, en voor mij als "zondagsrijder"heeft het ook geen waarde.
maar als ik een ongeschoren profpeleton voorbij zie komen, vi nd ik dat ook geen gezicht
als jij alles eraf wil, moet je dat gewoon doen
ik scheer mijn benen niet, en mooi is het niet, maar ik heb er gewoon geen zin in, en voor mij als "zondagsrijder"heeft het ook geen waarde.
maar als ik een ongeschoren profpeleton voorbij zie komen, vi nd ik dat ook geen gezicht
Ik scheer alleen de oksels en schaamstreek, En dat is puur om de reden dat wanneer ik iets zweet, je het er de rest van de dag ruikt. (dus niet alleen voor het fietsen.)
En dat je met geschoren benen beter de wonden kunt verzorgen, ach ik ben nog nooit gevallen, en gebeurt het wel dan doet het die ene keer maar wat meer pijn.
En dat je met geschoren benen beter de wonden kunt verzorgen, ach ik ben nog nooit gevallen, en gebeurt het wel dan doet het die ene keer maar wat meer pijn.
Daar zijn de meningen volgens mij ook over verdeeld, er zijn ook mensen die menen dat het haar het ergste straatvuil tijdens de val juist weg houden van de huid. Zit ook iets in. Ik scheer de benen overigens wel, gewoon omdat ik het mooier vind. Niet omdat een duidelijke functie zou hebben.wielertje schreef:doet niet alleen meer pijn, kans op infectie schijnt ook groter te worden met shag op de beentjes.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Ok, jij wint.danny1407 schreef:Mag ik jou een keer voorstellen aan wat van die jongens hier in de sportschool om de hoek?eelcoz schreef: Niet-wielrenners scheren hun benen niet (behalve eventueel personen uit categorie b en c van Havana). Punt.
Zal ik de foto's schieten van het heugelijke feit
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Bui ... ring.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Waar hebben wij het eigenlijk over!
Waar hebben wij het eigenlijk over!
Zij is ook tegen
Wat is daar mis mee? Ik zeg drie keer in de week tegen m'n vrouw: "ik denk dat ik homo aan het worden ben"53x11 schreef:Ik krijg bij de hardste "ik scheer niet" roepers altijd sterk het gevoel dat ze zelf een beetje onzeker zijn over hun eigen seksualiteit....
We geloven wel dat je hetro bent. Hoef je niet te bewijzen Of onzeker over je seksualiteit Misschien een keer samen wat experimenteren53x11 schreef:kijk ik echt wel naar dat lekkere wijf hoor.
Over een uurtje even lekker het haar laten wapperen. Van het geld dat ik aan smeermiddelen uitspaar koop ik per jaar zomaar 4 vrije middagen.
euhhh...Gastheerg schreef: We geloven wel dat je hetro bent. Hoef je niet te bewijzen Of onzeker over je seksualiteit Misschien een keer samen wat experimenteren
(ik val niet op mannen met beenhaar! )
Overigens wordt ik liever voor homo uitgemaakt dan voor "wannabee-prof / na-aper / meeloper" (en dat meen ik!)
Waar haal jij smeermiddeltjes dan? De zwitsal baby lotion die ik van mijn dochtertje pik is toch vrij goedkoop hoorGastheerg schreef: Over een uurtje even lekker het haar laten wapperen. Van het geld dat ik aan smeermiddelen uitspaar koop ik per jaar zomaar 4 vrije middagen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik zie het net als roken. Je begint er niet mee omdat je het lekker vindt, je begint ermee omdat je het stoer vindt. Je beweert wel dat je begint omdat je het lekker vindt, maar dat is in werkelijkheid niet zo. Een roker ziet zichzelf niet als meeloper, maar is het wel. En waarom vind je het stoer? Omdat de stoere jongens de hogere klassen op school het ook doen.53x11 schreef: Overigens wordt ik liever voor homo uitgemaakt dan voor "wannabee-prof / na-aper / meeloper" (en dat meen ik!)
Zo is het met benen scheren ook. Je begint er niet mee omdat je het mooi vindt. Je roept van wel, maar stiekem vind je het namelijk helemaal niet zo mooi. Je moet ook echt een drempel over de eerste keer. Maar ja, de profs doen het ook. Eenmaal begonnen ga je het vanzelf mooi vinden en hard roepen hoe mooi het wel niet is.
Mooi sociaal verschijnsel dus. Ik doe er niet aan mee. Ik heb ook nooit gerookt, terwijl veel van mijn vrienden wel rookten en sommige dat nog steeds doen. Ik ben niet tegen benen scheren, net zoals ik niet tegen roken ben. Maar zoals GastheerG elders al opmerkte; geef gewoon toe waarom je het doet. Daar is niks mis mee, want iedereen is in zekere zin een meeloper. We dragen allemaal dezelfde kleren, downloaden dezelfde apps, gaan naar dezelfde vakantiebestemmingen, etc, etc.
Laatst gewijzigd door havana op 27 mar 2012 08:14, 2 keer totaal gewijzigd.