Verkoop je dan ook koffiegugi100 schreef:Ik zou bijna overwegen komende zaterdag ook te gaan. Niet om te fietsen maar lekker met een klapstoeltje bij de Italiaanse weg gaan zitten. En eens met eigen ogen kijken wat er aan real life soap voorbijtrekt.
Gr GJ
Veenendaal/Veenendaal
Do or Do not.. There is no try
Het leuke van een toertocht vind ik de massa. In me eentje fietsen doe ik al genoeg. En af toe een beetje hard fietsen of wielrennetje spelen vind ik ook niets mis mee. Zolang het maar veilig gebeurt. Veel, heel veel mensen verwarren een 'beetje doorrijden' al met wielrennetje spelen. Dat is jammer. Als je lekker het gas er op legt in een groep, groep communiceerd; soms een beetje geduld hebt; gaat het allemaal heus wel goed. Er rijden alleen van die debielen rond die gewoon echt niet kunnen fietsen; zwaberaars...of die nou 20 rijden of 40; ze blijven gevaarlijk.
Ik wil best iemand van de weg drukken als tegenprestatie voor een bakkie!yoda schreef:Verkoop je dan ook koffiegugi100 schreef:Ik zou bijna overwegen komende zaterdag ook te gaan. Niet om te fietsen maar lekker met een klapstoeltje bij de Italiaanse weg gaan zitten. En eens met eigen ogen kijken wat er aan real life soap voorbijtrekt.
Gr GJ
Gezellig...bak koffie erbijgugi100 schreef:Ik zou bijna overwegen komende zaterdag ook te gaan. Niet om te fietsen maar lekker met een klapstoeltje bij de Italiaanse weg gaan zitten. En eens met eigen ogen kijken wat er aan real life soap voorbijtrekt.
Gr GJ
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
perik schreef:Is het een idee om een centraal klaagtopic te maken over gedrag van deelnemers toertochten? A la het 'vandaag gezien korte broek' topic, zeg maar: 'vandaag gezien, asociaal gedrag'. Dan kunnen alle naysayers over drukke toertochten daar hun ei kwijt. Vind het namelijk jamnmer dat er een negatieve zo'n negatieve vibe heerst in een topic over zo'n mooie tocht, en ook in discussies over andere toertochten.
DOEN + 1 Misschien dat sommige er toch nog iets van opsteken Of juist niet
Bikers are not alone
Tja blijkbaar voel je je aangesproken. ik zou zeggen: doe er wat meeperik schreef:Is het een idee om een centraal klaagtopic te maken over gedrag van deelnemers toertochten? A la het 'vandaag gezien korte broek' topic, zeg maar: 'vandaag gezien, asociaal gedrag'. Dan kunnen alle naysayers over drukke toertochten daar hun ei kwijt. Vind het namelijk jamnmer dat er een negatieve zo'n negatieve vibe heerst in een topic over zo'n mooie tocht, en ook in discussies over andere toertochten.
Neem dan gelijk een camera mee kun je naderhand nog een keer lachen hoe sommige zwoegend omhoog rijden .gugi100 schreef:Ik zou bijna overwegen komende zaterdag ook te gaan. Niet om te fietsen maar lekker met een klapstoeltje bij de Italiaanse weg gaan zitten. En eens met eigen ogen kijken wat er aan real life soap voorbijtrekt.
Gr GJ
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid HC
Lekker regen op dit moment!
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En file op de A12 vanochtend door Veenendaal-Veenendaal. Het blijft me toch een raadsel waarom een naam zo belangrijk is voor zoveel mensen. Ieder weekend kan je hier een toertocht rijden die dezelfde gebieden doorkruist en toch moeten en zullen zoveel mensen op precies die 1 dag er rijden.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
File was er gisteren ook. Lijkt me sterk dat het door de (gehypte) toertocht komt..............amclassic-fan schreef:En file op de A12 vanochtend door Veenendaal-Veenendaal. Het blijft me toch een raadsel waarom een naam zo belangrijk is voor zoveel mensen. Ieder weekend kan je hier een toertocht rijden die dezelfde gebieden doorkruist en toch moeten en zullen zoveel mensen op precies die 1 dag er rijden.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan best, heb het al eerder gezien. Als de afrit vol staat heb je zo een file. Zo heel bijzonder is het ook weer niet. Als er een evenement is in de Evenementenhal in Gorinchem staat er ook file op de A15 om maar een voorbeeld te noemen.
Less is bore