Wielen voor de zwaardere man
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Thnx voor de reactie. Veltec Typhus gaat t over.. 42 mm, Sapim CX sprint spaken.. Wat dat dan ook moge zijn.
Moet volgens de specs 100 kg aankunnen. Ben iets zwaarder natuurlijk, mr bij die aanduiding zullen ze nog wel enige marge aanhouden.
Moet volgens de specs 100 kg aankunnen. Ben iets zwaarder natuurlijk, mr bij die aanduiding zullen ze nog wel enige marge aanhouden.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
Giant TCR 1 '11
-
- Forum-lid
Als je stevige wielen zoekt met niet teveel spaken: Fulcrum R3, R1
Bij mij doet Campa Neutron het trouwens ook prima, ik vind ze beter dan Zonda (= Fulcrum R3).
De DS bij het achterwiel heeft dikkere spaken dan NDS, totaal 24 spaken in het AW.
Hier is alleen geen Fulcrum tegenhanger van.
Bij mij doet Campa Neutron het trouwens ook prima, ik vind ze beter dan Zonda (= Fulcrum R3).
De DS bij het achterwiel heeft dikkere spaken dan NDS, totaal 24 spaken in het AW.
Hier is alleen geen Fulcrum tegenhanger van.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Ik heb net een setje bij Zoran besteld en geleverd gekregen. Schitterende SL42 36 spaaks wielen met Ultegra naven. Vandaag eerste kilometers gereden en het rijdt heerlijk. Echt stijve wielen die in ieder geval bij mij een brede glimlach tevoorschijn toveren. Ik weeg overigens 112 kg.
I find your lack of faith disturbing
- Supergrover
- Forum-lid HC
Heb je een foto?wibbel2 schreef:Ik heb net een setje bij Zoran besteld en geleverd gekregen. Schitterende SL42 36 spaaks wielen met Ultegra naven. Vandaag eerste kilometers gereden en het rijdt heerlijk. Echt stijve wielen die in ieder geval bij mij een brede glimlach tevoorschijn toveren. Ik weeg overigens 112 kg.
-
- Forum-lid
Ben ook wel benieuwd naar de foto.