Blacksmith
Frameset afgelopen zaterdag opgehaald. Alles prima in orde!
Dit weekend mijn bestaande spullen gemonteerd:
Reynolds 953 logo:
En de rest van de fiets:
In vergelijking met mijn vorige aluminium frame (Cannondale 2.8) rijdt de fiets minder nerveus, meer comfortabel en maakt minder geluid. Zeer tevreden tot dusver!
Dit weekend mijn bestaande spullen gemonteerd:
Reynolds 953 logo:
En de rest van de fiets:
In vergelijking met mijn vorige aluminium frame (Cannondale 2.8) rijdt de fiets minder nerveus, meer comfortabel en maakt minder geluid. Zeer tevreden tot dusver!
Buitengewoon geslaagd project, "r600". Het enige minpuntje aan een verder bijzonder fraai frame vind ik de afmetingen van de Reynolds 953 decal.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Zeer fraaie fiets geworden! Klassiek modern, en van Shimano de mooiste STI-grepen. Hij is erg retro met Phil Wood, lage velgen en een groot 953 logo (fantastisch toch).
Maar of een 953 sterker is als een Deda of Nivacrom betwijfel ik nog, maar als je er maar heerlijk op fietst! En dat gaat vast lukken R600!
Veel plezier en hartelijk dank voor het delen van je project, vindt het een genot om te zien. Krijg weer zin om mijn Look KG op te bouwen
PS Zie ik nu goed dat er geen mannetje tussen de liggende achtervorken is gesoldeerd? Is dat een bewuste keuze, je geeft hier wel wat stijfheid weg
Maar of een 953 sterker is als een Deda of Nivacrom betwijfel ik nog, maar als je er maar heerlijk op fietst! En dat gaat vast lukken R600!
Veel plezier en hartelijk dank voor het delen van je project, vindt het een genot om te zien. Krijg weer zin om mijn Look KG op te bouwen
PS Zie ik nu goed dat er geen mannetje tussen de liggende achtervorken is gesoldeerd? Is dat een bewuste keuze, je geeft hier wel wat stijfheid weg
Laatst gewijzigd door mikethebike op 31 jul 2012 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Na een aantal proefritten kan ik zeggen: het rijdt geweldig! Kleine trillingen worden geabsorbeerd, het rijdt veel meer 'vloeiend', zonder dat je een week gevoel hebt. Wat ook fijn is dat het frame op maat is en dus past. Hierdoor zijn de schouders en nek minder snel vermoeid.
Zijn er nog andere Blacksmith-eigenaren die iets willen vertellen over hun ervaringen?
Zijn er nog andere Blacksmith-eigenaren die iets willen vertellen over hun ervaringen?