Vuelta 2012
-
- Forum-lid
Gesink verliest 32 seconden op Rodriguez, Ten Dam 47 en Mollema 51 seconden.
Lastige slotklim!
Lastige slotklim!
?Ziegler schreef:Vast lastig, maar ik ben bang dat ook duidelijk is dat Rabo enige aspiraties in het klassement kan vergeten.
Dat Contador niet kon volgen!
Gesink rijdt top 10 in een lastige etappe, en staat na een kleine week op een 5e plek in het AK.
Hoe je tot de conclusie komt dat het klassement vergeten kan worden begrijp ik niet.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weet je hoeveel mannen een extra spuit zetten of een infuusje willen nemen voor een 5e stek.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Heel bijzonder dat over iemand die gisteren vijfde stond nu alweer gezegd wordt dat hij het klassement kan vergeten terwijl hij als tiende binnenkwam en nog altijd vijfde staat.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Jij ziet niet in dat de ene renner beter is in een korte klim en een ander weer beter in een lange klim? De 1 is goed in een tijdrit en een ander slecht?Ziegler schreef:Als je vandaag al tijd laat liggen zie ik het niet goed komen met het klassement.
Volgens mij was die echter een echte Gesink klim. Als hij ergens goed in is, dan is het met een strak tempo een berg van 10 km hard omhoog rijden.Vandaag had ik hem juist vooraan verwacht en niet op achterdtand. En ik ben bang dat hij nog vaker tijd gaat verliezen en een dag volledig door het ijs gaat zakken.
Live fast; die young. mijn blog