Tour 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is het al snel.....
Maar goed, zal ik het het scenario voor de rit naar AdH nog even uittekenen of kun je het zelf? Alleen de laatste 4-5km zal waarschijnlijk boeiend zijn. Beetje het beeld van alle TdF's de laatste jaren.
Maar goed, zal ik het het scenario voor de rit naar AdH nog even uittekenen of kun je het zelf? Alleen de laatste 4-5km zal waarschijnlijk boeiend zijn. Beetje het beeld van alle TdF's de laatste jaren.
Less is bore
Ik wil het profiel van die tweede tijdrit eigenlijk wel zien... daar hebben ze voor mijn gevoel veel laten liggen vorig jaar (waarom 2 vlakke tijdritten?). Dus ik hoop dat het terrein van de tweede tijdrit dit jaar lekker klimmen en dalen is.
-
- Forum-lid HC
Dat is vaak een beetje het geval met het tourparcours, vrij behouden. De tt in de afgelopen ronde van spanje vond ik ook wel aardig gekozen.mda1 schreef:Ik wil het profiel van die tweede tijdrit eigenlijk wel zien... daar hebben ze voor mijn gevoel veel laten liggen vorig jaar (waarom 2 vlakke tijdritten?). Dus ik hoop dat het terrein van de tweede tijdrit dit jaar lekker klimmen en dalen is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou wel eens willen weten wat dag dagje Alpe in het laadje brengt.
Less is bore
Ik denk dat het een mooie tour gaat worden, mits mannen als Contador en Rodriguez mee doen. Dan denk ik niet dat we pas de laatste kilometers op de Alpe aanvallen gaan zien, maar dat het op de Vuelta van afgelopen jaar gaat lijken...zal er niet aan kunnen tippen, maar dat er mooie etappes gaan komen dat weet ik zeker!
Cervélo & Cannondale
Je moet weten wat je wilt natuurlijk. Het spektakel in de periode '90 en begin jaren 2000 had veel te maken met de dopingperikelendaniel1975 schreef:Dat is het al snel.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, dat is De Kans om het circus 2x langs te zien komen. Alleen blijf ik dan heen en weer rijden ivm LM.
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Zou voor mij meer reden zijn om met een grote boog uit de buurt te blijven. Ik heb niet zo'n behoefte om met 10 duizenden dronken Hollanders op een berg te gaan staan.geer schreef:Twee keer de Alp: dan is het bijna de moeite waard om af te reizen richting Frankrijk voor een paar dagen tour en fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon een goed plekje zoeken lijkt mij. Is al een aantal jaren geleden dat ik er was tijdens de tour, maar vond het toen erg meevallen. Het zijn geen voetbalsupporters of belgische veldritfans
Less is bore