Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij kunnen veroveren op de BikeMotion Beurs 2010

deboefvanparma
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 01 okt 2007 14:49

deboefvanparma 27 okt 2010 13:25

HH Moderatoren. Vaak wordt de hand gelicht met de juiste plaatsing van een item op dit forum. Zo ook nu weer. Waarom staat u toe dat dit item onder 'Racefietsen' mag verschijnen?
Dit is vervuiling van het forum. Fietscafé was beter geweest.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

eelcoz

eelcoz 27 okt 2010 13:26

[quote="Nespresso"]Wie post er nog een foto van de Campa dames? ;) Die heb ik blijkbaar gemist...[/quote]

Gokje: Ze waren hoogblond met siliconenborsten? Niet echt mijn smaak, vergelijk het altijd met eten bij de McDonalds: Van te voren heb je er erg veel zin in, je bent in no time klaar en achteraf voel je je schuldig en heb je weer honger.:D

@Daniel: Sorry hoor, maar kon het niet laten.

corniel
Forum-lid HC
Berichten: 4025
Lid geworden op: 10 jun 2007 13:38
Locatie: Sleutelstad

corniel 27 okt 2010 13:52

[quote="Farelli"]En kilo's kwijlpapier in hoogglans, daar kan geen website tegenop. Ga me wel wat schuldig voelen tov het regenwoud.[/quote]
Niet nodig. Het hout dat gebruikt wordt om papier te produceren komt niet uit het regenwoud, maar uit aangeplante bossen in Scandinavië. ;)

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 27 okt 2010 14:08

[quote="eelcoz"][quote="Nespresso"]Wie post er nog een foto van de Campa dames? ;) Die heb ik blijkbaar gemist...[/quote]

Gokje: Ze waren hoogblond met siliconenborsten? Niet echt mijn smaak, vergelijk het altijd met eten bij de McDonalds: Van te voren heb je er erg veel zin in, je bent in no time klaar en achteraf voel je je schuldig en heb je weer honger.:D

@Daniel: Sorry hoor, maar kon het niet laten.[/quote]

+1 lol :)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 6082
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 27 okt 2010 14:13

Ik heb ook wel een paar mooie dames gezien op de beurs. En wat ik bemachtigd heb is vooral veel zinnige info, een paar folders en een bidon.

De zinnige info kwam altijd van een gesprekje met mannen. Die vrouwen zien er dan wel aardig uit,.... van fietsen weten ze doorgaans niets.
Live fast; die young. mijn blog

marcvmegroot
Forum-lid
Berichten: 1399
Lid geworden op: 11 feb 2007 11:36
Locatie: Arnemuiden

marcvmegroot 27 okt 2010 14:25

[quote="rob74"]
De zinnige info kwam altijd van een gesprekje met mannen. Die vrouwen zien er dan wel aardig uit,.... van fietsen weten ze doorgaans niets.[/quote]

Maar daar zijn ze ook niet voor. Ze moeten ons mannen op de stand zien te "trekken".
Meestal lukt dat wel met zeer mooie vrouwen. We blijven nieuwsgierig naar wat er "te koop" is. En als je wat gratis "inside" informatie krijgt is dat toch mooi meegenomen.
Betaal niet voor iets wat je gratis kan krijgen.

Marc
people are strange when you\'re a stranger

http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 27 okt 2010 14:30

De uitdrukking "sex sells" bestaat niet voor niets :)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

joren
Forum-lid
Berichten: 694
Lid geworden op: 29 jul 2005 14:16

joren 27 okt 2010 14:59

samen met mijn vriend mooi die tacx fortius opgekuist die ze daar te veel hadden staan .

trekkie
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 apr 2006 18:42

trekkie 27 okt 2010 15:22

Een gratis Augustijn op de stand van Museeuw en Vermarc :-)

fw
Forum-lid
Berichten: 423
Lid geworden op: 29 jun 2008 22:22

fw 27 okt 2010 20:24

[quote="JuulH"]Wat hebben jullie kunnen veroveren op de beurs 2010, naast de boekjes:
-2x Shimano bidon (de smoes met, mag ik er ook 1tje voor mn broertje meenemen werkt nogsteeds prima!)
[/quote]
Alsof het de mensen van shimano ook maar iets zou uitmaken of je er 1 of 2 meeneemt. Ik heb ook vaak zat beurzen gedraaid en er lopen tig mensen zoals jij rond waarbij het alleen maar vermakelijk is om de meest wazige smoezen te horen. Die dingen zijn er in elk geval om uit te delen en je weet dat er nu eenmaal mensen komen die speciaal voor de goodies elke stand aflopen. Ik snap niet wat je met tig sleutelhangers e.d. moet maar als men er blij mee is...

[quote="Daniel1975"]
Eigenlijk best triest....
Komen jullie met z'n allen tekort? Viel in het BM-topic ook al op. Ik vond het echt heel genant om te zien hoe sommige "heren" naar de Campa en Bioracer dames keken. Het kwijl liep er hier en daar uit de mond.
[/quote]
Waarom denk je dat die dames er überhaupt staan? En als je zelf een opel rijdt mag je niet genieten van een audi rs6?

Gebruikersavatar
joko
Forum-lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 06 mar 2010 01:15

Gebruikersavatar joko 27 okt 2010 20:32

[quote="FW"][quote="JuulH"]Wat hebben jullie kunnen veroveren op de beurs 2010, naast de boekjes:
-2x Shimano bidon (de smoes met, mag ik er ook 1tje voor mn broertje meenemen werkt nogsteeds prima!)
[/quote]
Alsof het de mensen van shimano ook maar iets zou uitmaken of je er 1 of 2 meeneemt. Ik heb ook vaak zat beurzen gedraaid en er lopen tig mensen zoals jij rond waarbij het alleen maar vermakelijk is om de meest wazige smoezen te horen. Die dingen zijn er in elk geval om uit te delen en je weet dat er nu eenmaal mensen komen die speciaal voor de goodies elke stand aflopen. Ik snap niet wat je met tig sleutelhangers e.d. moet maar als men er blij mee is...

[quote="Daniel1975"]
Eigenlijk best triest....
Komen jullie met z'n allen tekort? Viel in het BM-topic ook al op. Ik vond het echt heel genant om te zien hoe sommige "heren" naar de Campa en Bioracer dames keken. Het kwijl liep er hier en daar uit de mond.
[/quote]
Waarom denk je dat die dames er überhaupt staan? En als je zelf een opel rijdt mag je niet genieten van een audi rs6?
[/quote]

Vrolijke boel met jou....Ik snap niet wat je met dit soort opmerkingen wilt zeggen, maar als jij er blij mee bent...

eelcoz

eelcoz 27 okt 2010 20:40

Hij wil ermee aangeven dat hij zelf Opel rijdt en daarom naar Bikemotion gaat om Audi's te bekijken.:D (Ik laat 'm even in de beeldspraak-vorm staan om ruzie te voorkomen;))

Plaats reactie