Teamgear 2013
Team wear is mooi maar inmiddels op enkele uitzonderingen na een eenheidsworst geworden , je kan precies zien wie wat ontwerpt.
Ontwerpers met een eigen visie worden geweerd volgens mij
Kom nu eens met wat origineels ook in de kleuren , heb Liquigas wel altijd een mooie er uitspringende combi gevonden , ook het oude Telecom sprong er uit.
Grtz; mtbfool
Kom nu eens met wat origineels ook in de kleuren , heb Liquigas wel altijd een mooie er uitspringende combi gevonden , ook het oude Telecom sprong er uit.
Grtz; mtbfool
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Iemand al iets gezien van de nieuwe teamgear van mijn oude ploegje 'Liquigas'. Ik ben zeer benieuwd nu ze als 'Cannondale' verder gaan of ze nog de opvallende groene kleur voortzetten. Wellicht het iets donkere Cannondale-groen.mtbfool schreef:Team wear is mooi maar inmiddels op enkele uitzonderingen na een eenheidsworst geworden , je kan precies zien wie wat ontwerpt.
Grtz; mtbfool
Specialized Venge Expert 2016
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat Engelse kampioensshirt hadden ze bij Rapha toch wel iets beter af kunnen werken, zodat de strepen bij de rits netjes door lopen.
Maar alle bombarie over Rapha en design ontgaat mij volledig. Een zwart shirt met witte letters en een blauw bandje in de mouw...
Maar alle bombarie over Rapha en design ontgaat mij volledig. Een zwart shirt met witte letters en een blauw bandje in de mouw...
-
- Forum-lid
Wiggins met bierbuikje. Ben niet echt onder de indruk van de nieuwe outfits.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Das toch een speciale stof die niet snel opwarmt? Agu heeft toch ook zoiets?sunitram schreef:Lekker koel in de zomer zo'n zwart shirt.
Heb je trouwens die shirts weleens van dichtbij gezien, man man man het lijkt wel lingerie, zo doorschijnend is dat gaasachtige materiaal...
- Supergrover
- Forum-lid HC