Wielerseizoen 2013
Oi Oi .... fraaie overwinning van Talansky! En man man man.... wat een falen van Blanco zeg. Gesink zat als enige(!) nog vooraan maar heeft in de afdaling moeten lossen Mooie glijer vanm Kyrienkaen Degendt lijkt ook gevallen. Overigens wel fraai staaltje van Westra door toch teruig te komen in de groep na materiaal pech voor de beklimming.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Als ik de officiele uitslag mag geloven zat Kelderman in dezelfde groep, sterker, hij finishte als eerste van de groep die op 1 minuut 5 van Talansky binnen kwam.mrcoffee schreef:En man man man.... wat een falen van Blanco zeg. Gesink zat als enige(!) nog vooraan maar heeft in de afdaling moeten lossen.
Gistermiddag heerlijk languit op bed koers liggen kijken. Twee mooie etappes hoor. Parijs-Nice vond ik echt prachtig om te zien hoe dat groepje weg wist te blijven. Spannend tot het eind en de verschillen in het klassement zijn over een grote groep klein. Dus voor veel renners aanleiding om er de komende dagen nog eens voor te gaan.
Daarna de ploegentijdrit in Italie. Wat blijft dat toch een heerlijk gezicht.
De discussie of je omwille van het weer beter de ene of de andere koers kan rijden lijkt me op dit moment overbodig
Gewoon een middag koers ipv gezeik! Heerlijk!
De discussie of je omwille van het weer beter de ene of de andere koers kan rijden lijkt me op dit moment overbodig
Ach ja met QS als winnaar in de TTT van de TirrenoGastheerg schreef:Gistermiddag heerlijk languit op bed koers liggen kijken. Twee mooie etappes hoor. Parijs-Nice vond ik echt prachtig om te zien hoe dat groepje weg wist te blijven. Spannend tot het eind en de verschillen in het klassement zijn over een grote groep klein. Dus voor veel renners aanleiding om er de komende dagen nog eens voor te gaan.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
M'n vrouw kijkt naar Boer zoekt vrouw en denkt dat het echt ismrcoffee schreef:Ach ja met QS als winnaar in de TTT van de Tirreno
M'n dochter kijkt naar Wie is de mol en denkt dat het echt is.
Ik kijk gewoon naar wielrennen
Het was maar een plagerijtjeGastheerg schreef:M'n vrouw kijkt naar Boer zoekt vrouw en denkt dat het echt ismrcoffee schreef:Ach ja met QS als winnaar in de TTT van de Tirreno
M'n dochter kijkt naar Wie is de mol en denkt dat het echt is.
Ik kijk gewoon naar wielrennen
Ik heb ook weer lekker genoten van koers en een TTT is een van de mooiste disciplines.
mrcoffee schreef:Het was maar een plagerijtje
Prachtige he? Echt zoiets als sterven voor gevorderden.mrcoffee schreef: en een TTT is een van de mooiste disciplines.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 130307_016" onclick="window.open(this.href);return false;
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Parijs-Nice: Overwinning vandaag van Albassini (Green Edge) en een dappere aanval van Gesink op 2 km. Mooie etappe weer zeg. Beulswerk van Westra wederom om weer bij te komen na een misser in een bocht.
Wat een ontiegelijk bokkenweer trouwens in de Tirreno!
Wat een ontiegelijk bokkenweer trouwens in de Tirreno!
En dan dat commentaar van RDV erbij. Wat een vervelende man is dat zeg.