Bij mij werkte het gister al.rob86 schreef:Mooie tocht en een mooi zonnetje maar toch koude wind. Ik zie wel nog steeds geen filmpjes of chronos van de hellingen op de site als ik mijn startnummer ingeef terwijl er voor andere nummers dat wel opstaat. Komt dit nog of niet? Normaal was dit de dag erna zichtbaar.
Luik-Bastenaken-Luik toerversie 20 april
-
- Forum-lid
mooie tocht, mooi gebied, goed georganiseerd en goede bevoorrading.
veel minder massaal dan bijv AGR
wat mij betreft een aanrader
veel minder massaal dan bijv AGR
wat mij betreft een aanrader
Tocht was goed uitgepijlt. Mooie beklimmingen erin. weer van een iets ander kaliber dan hier in Zuid-Limburg.
Enige nadeel vond ik de omgeving van Luik zelf, niet erg mooi die industriegebieden en de drukke wegen met verkeerslichten.
Enige nadeel vond ik de omgeving van Luik zelf, niet erg mooi die industriegebieden en de drukke wegen met verkeerslichten.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
-
- Forum-lid
- Contact
Heb ook de 160 km gereden, in dit stadium voor mij de beste afstand. Was leuk en goede training om weer eens wat langere beklimmingen te fietsen. Hoewel koud toch genoten in het zonnetje. Moe maar voldaan weer richting Tilburg...
Mochten jullie het leuk vinden dan kun je hier een rating voor de tocht achter laten: http://www.marmottecyclo.nl/luik-bastenaken-luik-2013/
Groet,
Robert
Mochten jullie het leuk vinden dan kun je hier een rating voor de tocht achter laten: http://www.marmottecyclo.nl/luik-bastenaken-luik-2013/
Groet,
Robert
-
- Forum-lid
- Contact
Haha, thx Rob...hoe kom ik daar nu bij..is gecorrigeerd!rob86 schreef:Heel mooi verslag Robert. Wel 1 foutje gemaakt, het is namelijk Philippe Gilbert en niet Philippe Albert die opgegroeid is in Aywaille;) Maar nogmaals, heel leuk verslag verder!
De Moquisard bestaat ook nietMarmotteCyclo.NL schreef:Haha, thx Rob...hoe kom ik daar nu bij..is gecorrigeerd!rob86 schreef:Heel mooi verslag Robert. Wel 1 foutje gemaakt, het is namelijk Philippe Gilbert en niet Philippe Albert die opgegroeid is in Aywaille;) Maar nogmaals, heel leuk verslag verder!