Nee, dat was Blanco, ...dit is Belkin. Alles gaat nu anders.daniel1975 schreef:Lol, ze kunnen niet eens een fatsoenlijk NK rijden, wat verwacht je dan straks??SupaX schreef:mooi shirt.
Nu nog mooie prestaties.
(...)
Visma|Lease a bike (voorheen Team Jumbo Visma, Team LottoNL, Belkin pro cycling team, Blanco en Rabobank)
Laatst gewijzigd door kxlight op 13 sep 2013 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Het is de week van Belkin!
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Idd Belkin in de Bocht!
Mooie prestatie van Gesink! Toch een paar sterke mannen eraf gereden in de sprint!
Mooie prestatie van Gesink! Toch een paar sterke mannen eraf gereden in de sprint!
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
It is not a lie if you believe it...
Hele goede sprint van Gesink !! Ik was echt verbaasd hoe sterk hij daar reed, zoiets heb ik hem niet vaak zien doen. De ontlading op de finish was ook prachtig om te zien. Lekkere boost voor zijn zelfvertrouwen zo vlak voor het WK !
Krijg toch een beetje een loterij gevoel als ik zo'n finish zie. Maarja, fijn dat Gesink het dan een keer wint. Nou heeft hij wat meer recht om prinses te spelen in de belkin ploeg.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
-
- Forum-lid
vind de kritiek op gessink niet terecht ondertussen haalt hij als een van de weinige nederlanders wel overwinningen in pro tour wedstrijden