Fiets Forum op Facebook
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan ruk je het wel heel erg uit het verband Ace.....
Less is bore
[quote="Ace1978"]Er gaan zaterdag ook twee vrienden van mij mee die geen lid zijn van dit forum. Mag dat of had ik daarvoor eerst toestemming moeten vragen aan de moderators van dit forum?[/quote]
Minstens in drievoud ondertekend door alle deelnemers voor accoord
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Heul misschien neem ik ook nog wel iemand mee . . .
Minstens in drievoud ondertekend door alle deelnemers voor accoord
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Heul misschien neem ik ook nog wel iemand mee . . .
Jezus, wat een treurige discussie is dit weer geworden. Waarom moet er toch altijd zo snel op de man gespeeld worden? Kom eens met argumenten (zoals sommigen hier wel doen, maar velen ook niet) i.p.v. kansloze oneliners te droppen.
@ MR R, zo komt het er wel opneer ja.
dus dan is die site FietsX van Corniel ook verboden?
facebook pagina van fiets is niks mis mee, leuk zelfs voor alle mede forumleden die ook op facebook actief zijn:)
facebook pagina van fiets is niks mis mee, leuk zelfs voor alle mede forumleden die ook op facebook actief zijn:)
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
[quote="race-niek"]@ MR R, zo komt het er wel opneer ja.
facebook pagina van fiets is niks mis mee, leuk zelfs voor alle mede forumleden die ook op facebook actief zijn:)[/quote]
+1 Niek
facebook pagina van fiets is niks mis mee, leuk zelfs voor alle mede forumleden die ook op facebook actief zijn:)[/quote]
+1 Niek
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
- Forum-lid
[quote="havana"][quote="Koelekiller"]Facebook de grootste rommel ooit gemaakt weg ermee[/quote]
Goede onderbouwing, daar kunnen we wat mee! Een platform met miljoenen gebruikers niet serieus nemen getuigt niet echt van visie....[/quote]
U bedoelt de miljoenen logins waarvan 60% ongebruikt is
U bedoelt waarschijnlijk ook alle misbruiken ivm privacy die geschonden worden
Als u dat bedoelt dan heb ik inderdaad geen visie
Ik wacht op de eerste claim van iemand die met naam vermeld word op de foto's (taggen of zo iets) zonder officiële toestemming.
Of op de eerste claim van iemand die een job verliest door zijn informatie of Facebook
Goede onderbouwing, daar kunnen we wat mee! Een platform met miljoenen gebruikers niet serieus nemen getuigt niet echt van visie....[/quote]
U bedoelt de miljoenen logins waarvan 60% ongebruikt is
U bedoelt waarschijnlijk ook alle misbruiken ivm privacy die geschonden worden
Als u dat bedoelt dan heb ik inderdaad geen visie
Ik wacht op de eerste claim van iemand die met naam vermeld word op de foto's (taggen of zo iets) zonder officiële toestemming.
Of op de eerste claim van iemand die een job verliest door zijn informatie of Facebook
Dat is op dit forum niet anders.Koelekiller schreef:U bedoelt de miljoenen logins waarvan 60% ongebruikt is
Privacy en internet gaan niet goed samen, dat is waar. Wat Google van je weet is overigens nog veel en veel meer, edoch dit terzijde.U bedoelt waarschijnlijk ook alle misbruiken ivm privacy die geschonden worden
Verwacht ik niet. Je kan alleen vrienden taggen, en die geven jou toestemmen doormiddel van hun 'vriendschap'. Maar wie weet...Ik wacht op de eerste claim van iemand die met naam vermeld word op de foto's (taggen of zo iets) zonder officiële toestemming.
Dat lijkt mee zeer onwaarschijnlijk: je bent immers zelf verantwoordelijk voor wat je Facebook zet. Als het gaat wat anderen over jou schrijven op Facebook wordt het wellicht lastiger.Of op de eerste claim van iemand die een job verliest door zijn informatie of Facebook
Maar dit is wel een andere discussie natuurlijk. Dit is een discussie over het nut van sociale netwerken. Maar aangezien internetfora aan de bakermat van dit fenomeen stonden verwacht ik weinig mensen die met droge ogen durven te beweren dat dit allemaal onzin is. Zeker niet als ze ook nog aan forumritjes mee willen doen omdat ze wel eens face-to-face willen ervaren met wie ze redetwisten.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Ace1978"][quote="Daniel1975"]Dan ruk je het wel heel erg uit het verband Ace.....[/quote]
Misschien wel, maar ik vraag me gewoon af waarom hier overal zoveel azijn op gelegd wordt. [/quote]
[quote="MR R"]Ojee dit lijkt een discussie tussen huilende mod's die bang zijn dat ze ergens geen controle over hebben EN een leuk initiatief van 1 forumlid. [/quote]
Dit is dus precies hetgeen nergens toe leidt, kom eens met argumenten ipv flauwe opmerkingen op de man af te maken. Ik (en toevallig ook Daniël) vraag me af wat we hiermee moeten? Uiteindelijk zijn er 2 personen die nog een poging doen om met argumenten te komen en de rest besluit maar dat ze k*t opmerkingen moeten gaan maken.
FietsX van Corniel voegt duidelijk een hoop toe, dus dat is alleen maar welkom.
Zolang niemand mij duidelijk kan maken wat de voordelen van een 'social media' pagina zijn, blijf ik skeptisch. En als dat voor sommige reden is om mij voor azijnpisser en weet ik niet wat nog meer uit te maken, vind ik dat toch triest.
Misschien wel, maar ik vraag me gewoon af waarom hier overal zoveel azijn op gelegd wordt. [/quote]
[quote="MR R"]Ojee dit lijkt een discussie tussen huilende mod's die bang zijn dat ze ergens geen controle over hebben EN een leuk initiatief van 1 forumlid. [/quote]
Dit is dus precies hetgeen nergens toe leidt, kom eens met argumenten ipv flauwe opmerkingen op de man af te maken. Ik (en toevallig ook Daniël) vraag me af wat we hiermee moeten? Uiteindelijk zijn er 2 personen die nog een poging doen om met argumenten te komen en de rest besluit maar dat ze k*t opmerkingen moeten gaan maken.
FietsX van Corniel voegt duidelijk een hoop toe, dus dat is alleen maar welkom.
Zolang niemand mij duidelijk kan maken wat de voordelen van een 'social media' pagina zijn, blijf ik skeptisch. En als dat voor sommige reden is om mij voor azijnpisser en weet ik niet wat nog meer uit te maken, vind ik dat toch triest.
Social media of welke vorm van sociaal bezig zijn dan ook, voegt natuurlijk nooit iets toe aan een individu als deze er niet aan deelneemt.
Betekend natuurlijk niet dat dit over de hele breedte geen inhoud heeft en geen voordelen voor anderen kan hebben.
Of zie ik dat verkeerd?
Betekend natuurlijk niet dat dit over de hele breedte geen inhoud heeft en geen voordelen voor anderen kan hebben.
Of zie ik dat verkeerd?