Gisteren de 200 km gereden, buiten dat het zwaar was, vond ik de route niet heel spectaculair. Zeker van het begin en de stukken in Arnhem was ik niet onder de indruk. Ik vind dat een toertocht zo weinig mogelijk in drukke gebieden moet komen, dan maar een beklimming minder.
Wat ik jammer vond is dat er maar op 2 posten echt een bevoorrading was, terwijl je bij de anderen alleen maar wat kon kopen.
De verzorging die er was, was dan wel weer prima in orde, net zoals de organisatie en de uitpijling.
jjc 2013
Wij hebben de JJC niet gereden maar zijn s'morgens wel over dit stuk gekomen tijdens ons rondje heuvelrug. Toen nog niets aan het handje, tegen het middaguur kwamen we er weer overheen en toen is ook een van ons in aanraking gekomen met een punaise. Stonden een stuk of 6 personen hun bandje te wisselen in een strook van 100 meter.Jac Bulls schreef:WAGENINGEN - Tientallen rijders van de Jan Janssen Classic ofwel de Hel van Wageningen hebben zaterdag op de Thymse Berg bij Rhenen een lekke band gekregen door punaises op de weg . De organiserende vereniging TCW'79 heeft zeker twintig meldingen binnengekregen.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
Voorheen de 110 gedaan, dit jaar eens de 150: supermooi. Vooral natuurlijk het stuk op de Posbank en Zijpenberg. Kreeg de trappers goed rond, allemaal op het buitenblad (50 want compact). Wel jekkie aan jekkie uit in de middag...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Zo te zien gaat het helemaal goed komen tijdens JJC. Dat wordt genieten.[/quote]
En genoten hebben we............! Geen last van lekke banden in tegenstelling tot andere forum leden. Mooi weer, een fantastische route. En..... lekker geklommen/gereden.
Volgend jaar ben ik er weer bij!!!!!
En genoten hebben we............! Geen last van lekke banden in tegenstelling tot andere forum leden. Mooi weer, een fantastische route. En..... lekker geklommen/gereden.
Volgend jaar ben ik er weer bij!!!!!
Giant TCR 0 2013
Fulcrum Quattro
Fulcrum Quattro