Hulp gevraagd voor beginner
Wheely schreef:Oké bedankt. En als ik dus de grote hendel naar binnen duw gaat die zwaarder toch?
Bij de linker shifter (voorderailleur) gaat hij naar het grote blad (=zwaarder).
Bij de rechter shifter (achterderailleur) gaat naar een groter tandwiel (=lichter).
Als je de kleine hendel gebruikt gaat het andersom...
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
Wheely schreef:oh sorry, persoonlijk vond ik hem niet zo mooi. sorry.
ik ga vanavond naar een fiets kijken, een trek 1500 SL volledig ulltegra afgemonteerd.
Hopen dat het wat is, er zitten ook net nieuwe bandjes onder dus dat is ook mooi.
groetjes
OK, is prima. Smaken (mogen) verschillen. Veel plezier met je Trek.
-
- Forum-lid
een foto zegt meer:D
kunnen we ook beoordelen of het wat is :rolleye:
maar het jaar wanneer het is gebouwd zegt ook wel wat
kunnen we ook beoordelen of het wat is :rolleye:
maar het jaar wanneer het is gebouwd zegt ook wel wat
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Als je nou is helemaal naar onderaan de pagina scrollt, daar staan een aantal logo's. Klik is op elk van deze logo's, kom je vanzelf bij winkels die alles verkopen wat je ooit maar zou willen hebben voor de fiets!
Zelf een beetje meer moeite doen mag ook wel...
Zelf een beetje meer moeite doen mag ook wel...
Wheely schreef:Even een vraagje: waar kan je zo'n staandaard kopen waar je je racefiets op kan zetten waardoor je zeg maar droog traint? Groetjes
bedoel je dit?
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II