Assos of Castelli (broeken)
-
- Forum-lid
Misschien late reactie, maar zie dit nu voorbij komen, geen idee dus of boswielrenner er nog iets aan heeft.
Ik rijd sinds 3 jaar op Assos, heb een Uno, Mille en zelfs de duurste versie van de zeem gehad in mijn winterbroek. De laatste tijd zitten deze broeken niet lekker meer en ik dacht, laat ik het gehypte Rapha nu eens proberen. Ik ben naar Mierlo gegaan om de Classic en de Pro te passen.
Ik had goede verhalen gelezen over de Classic, maar ik vond dat deze veel te los zat. Terwijl ik een maatje kleiner niet lekker vond zitten om mijn bovenbenen.
De pro zit perfect, wel vrij strak, maar ik rijd er nu een maand in en ik wil niets anders meer. Het enige waar ik aan moest wennen was dat het wel vrij strak zit bij je mannelijkheid
Ik rijd sinds 3 jaar op Assos, heb een Uno, Mille en zelfs de duurste versie van de zeem gehad in mijn winterbroek. De laatste tijd zitten deze broeken niet lekker meer en ik dacht, laat ik het gehypte Rapha nu eens proberen. Ik ben naar Mierlo gegaan om de Classic en de Pro te passen.
Ik had goede verhalen gelezen over de Classic, maar ik vond dat deze veel te los zat. Terwijl ik een maatje kleiner niet lekker vond zitten om mijn bovenbenen.
De pro zit perfect, wel vrij strak, maar ik rijd er nu een maand in en ik wil niets anders meer. Het enige waar ik aan moest wennen was dat het wel vrij strak zit bij je mannelijkheid
- Matthijs1973
- Forum-lid
'gewoon' € 219,- in Europa en hier nog een zeer tevreden Assos gebruiker (T Fi.Mille S5)
Ik heb zo'n beetje alle merken broeken al geprobeerd van de eenvoudige agu's tot de Assos FI13 S5 in de afgelopen 25 jaar .......
Er blijft 1 broek over die voor mij de favoriet is: Sportful total comfort. Bij salden het goedkoopst (111,90) te vinden. Heerlijke zeem, mooie stof en het belangrijkste sluit fantastisch op mijn lichaam aan. Ik wil niet meer anders !!!
Herkennen anderen zich hierin?
Er blijft 1 broek over die voor mij de favoriet is: Sportful total comfort. Bij salden het goedkoopst (111,90) te vinden. Heerlijke zeem, mooie stof en het belangrijkste sluit fantastisch op mijn lichaam aan. Ik wil niet meer anders !!!
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Wat is dan het grootste verschil tussen deze broeken?beezer schreef:Ik heb zo'n beetje alle merken broeken al geprobeerd van de eenvoudige agu's tot de Assos FI13 S5 in de afgelopen 25 jaar .......
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
Het duurt blijkbaar nog even maar je kunt al voorbestellen: http://www.speedwareshop.de/Assos-Radhosen
Het vorige topmodel was blijkbaar niet duur genoeg.
Het vorige topmodel was blijkbaar niet duur genoeg.
-
- Forum-lid
Ook ik ben een veel gebruiker van de assos broeken.
Als je het mij vraagt, niet meer ander
Allcycling
Als je het mij vraagt, niet meer ander
Allcycling
Kijk even bij Salden. Daar hebben ze de zomercollectie afgeprijsd. Ik draag zelf Sportful. (Als je daarvoor gaat, kies dan wel een broek met een van de drie topzemen, staat wel op de site van Sportful)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Voor 80 tot 100 is er ook een Castelli of zelfs Assos te vinden hoor dr bibber. Heb zelf deze week een Velocissimo gescoord voor 65 euronen..
@JPAR Bedankt voor je advies maar ik woon in Noord-Holland dus langs Salden gaan gaat voor mij niet zo makkelijk.
@dickygiovanni Welke Assos zou je me aanraden? Ik heb niet zo veel verstand van de verschillende zemen namelijk dus de namen hiervan zeggen me weinig. En waar heb je die broek gehaald? Voor mij is het belangrijk dat het in een gewone winkel is, ik wil namelijk goed passen aangezien ik nu al een broek heb liggen die te groot is.
@dickygiovanni Welke Assos zou je me aanraden? Ik heb niet zo veel verstand van de verschillende zemen namelijk dus de namen hiervan zeggen me weinig. En waar heb je die broek gehaald? Voor mij is het belangrijk dat het in een gewone winkel is, ik wil namelijk goed passen aangezien ik nu al een broek heb liggen die te groot is.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
JPAR woont nog verder weg.....
Wanneer je eenmaal de juiste maat weet, is een Assos online makkelijk te bestellen. Maattabellen kunnen helpen, anders ruil je hem.
Piet de Wit in Wormer heeft een hele Assos hoek, weet niet of hij de (uitlopende) Uno in de uitverkoop heeft, ze hadden wel Castelli in de uitverkoop, de zomercollectie dan.
Wanneer je eenmaal de juiste maat weet, is een Assos online makkelijk te bestellen. Maattabellen kunnen helpen, anders ruil je hem.
Piet de Wit in Wormer heeft een hele Assos hoek, weet niet of hij de (uitlopende) Uno in de uitverkoop heeft, ze hadden wel Castelli in de uitverkoop, de zomercollectie dan.