Vuelta 2013
-
- Forum-lid HC
Het was ook gewoon een algemene opmerking, ik weet helemaal niet wie van alles over Roland had geschreven wel nog zo een beetje dat de trend in zijn geheel verdacht makend was.
Ik ga er zelf van uit dat een ploeg met een grote professionele begeleidingsstaf met doktoren geen domme fouten op dat gebied maakt. Zeker als die staf weet dat iemand terecht is behandeld (wat nu geclaimd wordt).
Maar goed ik vind het ook bepaald niet logisch dat iemand als Theo Bos in deze Vuelta wordt opgesteld, het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze gezien hebben dat er weinig andere sprinters zijn opgesteld en hij daardoor tijdens die weinige sprint etappes wel een kans had.
Ik ga er zelf van uit dat een ploeg met een grote professionele begeleidingsstaf met doktoren geen domme fouten op dat gebied maakt. Zeker als die staf weet dat iemand terecht is behandeld (wat nu geclaimd wordt).
Maar goed ik vind het ook bepaald niet logisch dat iemand als Theo Bos in deze Vuelta wordt opgesteld, het enige wat ik me kan voorstellen is dat ze gezien hebben dat er weinig andere sprinters zijn opgesteld en hij daardoor tijdens die weinige sprint etappes wel een kans had.
Even weer ontiopic. Mooie overwinning in de eerste van de 16 (!) finishces bergop van Nicholas Roche.
Geen grote verschillen maar ook Mollema en Ten Dam wwaren er goed bij.
Geen grote verschillen maar ook Mollema en Ten Dam wwaren er goed bij.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- Supergrover
- Forum-lid HC
Geur?daniel1975 schreef:Klopt. En EC had al een geur van cortisonengebruik rond de ploeg hangen.
vandaar die gekke bekken van Voeckler...
Gaap. Wat een saaie etappe zeg, pfft. En die organisatie, die is echt knudde. De motards rijden werkelijk als wijven, het parcours slaat nergens op. Die lus over dat eiland, waar was dat goed voor
Mooi dat Horner wint. Jammer dat hij als een idioot op z'n fiets zit. Bijna nog erger dan Igor Anton en Gilbert bij elkaar.
Sorry voor het azijn pissen
Mooi dat Horner wint. Jammer dat hij als een idioot op z'n fiets zit. Bijna nog erger dan Igor Anton en Gilbert bij elkaar.
Sorry voor het azijn pissen
De afgelopen 2 etappes zijn in ieder geval een stuk spannender dan die vlakke ritten met een klim aan het eind. Dat is gewoon soort van massasprint in slow motion, dan toch liever het echte werk. Vooral als het gaat zoals vandaag.
Idd wel jammer voor Martin maar wel mooi voor Morkov, ook niet echt typisch iemand voor de massaspurts...
Idd wel jammer voor Martin maar wel mooi voor Morkov, ook niet echt typisch iemand voor de massaspurts...
Campagnolo Ultra Dork
Ik kan niet wachten op de zware etappes in het hooggebergte. Ben wel benieuwd wat dat ons gaat brengen. Ben het er zeker ook mee eens dat de laatste twee etappes spannender waren. Morgen nog een sprint.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Bah, Cancellara heeft voor mij afgedaan.
Hij kon nooit winnen en naaide zijn grootste rivaal tijdrijder, door in het slot van de etappe naar Martin toe te rijden.
Ook het organiseren v/d neutralisatie van een TdF etappe (toen die grote valpartij op de Stockeu was) vond ik al dubieus.
Het leek genereus wat hij deed naar degenen die gevallen waren, maar zijn ploegmaat Andy schleck had er het meeste voordeel van, omdat hij door de aktie van Cancellara weer aan kon sluiten.
Bah!
Hij kon nooit winnen en naaide zijn grootste rivaal tijdrijder, door in het slot van de etappe naar Martin toe te rijden.
Ook het organiseren v/d neutralisatie van een TdF etappe (toen die grote valpartij op de Stockeu was) vond ik al dubieus.
Het leek genereus wat hij deed naar degenen die gevallen waren, maar zijn ploegmaat Andy schleck had er het meeste voordeel van, omdat hij door de aktie van Cancellara weer aan kon sluiten.
Bah!
-
- Forum-lid
Wat mij in die TdF etappe nog het meest stoorde, was dat zowat het hele peleton als makke schapen Cancelara volgde.
Wie zegt dat Cancellara niet kon winnen, zo kort zat hij er niet achter.
Tuurlijk was de gunfactor voor Martin zeer hoog maar het gaat nog altijd om wie als eerste over de streep gaat en als je denkt dat jouw dat gaat lukken moet je er voor gaan.
Het was anders geweest als Cancellara zijn benen stil had gehouden nadat ze Martin gepasseerd waren.
Tuurlijk was de gunfactor voor Martin zeer hoog maar het gaat nog altijd om wie als eerste over de streep gaat en als je denkt dat jouw dat gaat lukken moet je er voor gaan.
Het was anders geweest als Cancellara zijn benen stil had gehouden nadat ze Martin gepasseerd waren.
ff off topic;
Wat ik een naaistreek vond was de etappe vorig jaar in de TdF waar Wiggins het peloton terugreed naar LL Sanchez omdat men bij Sky dacht dat Boasson Hagen wel kon sprinten. Alleen heeft BH sinds hij bij Sky zit geen fatsoenlijke sprint meer afgeleverd.
Wat ik een naaistreek vond was de etappe vorig jaar in de TdF waar Wiggins het peloton terugreed naar LL Sanchez omdat men bij Sky dacht dat Boasson Hagen wel kon sprinten. Alleen heeft BH sinds hij bij Sky zit geen fatsoenlijke sprint meer afgeleverd.