Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.
-
ophetkantje
- Forum-lid
ophetkantje
09 dec 2014 16:40
Zou idd kunnen, was een qoute, waarin al een ander qoute stond, die eerste quote heb ik er uit gehaald, misschien daarom?
edit: overigens is het bericht op dit moment nog niet geplaatst.
edit2: nu wel
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ach, ik zeg ook maar wat
-
tallguy
- Forum-lid
tallguy
13 dec 2014 15:43
Ik kreeg zojuist ook de melding, maar zou het ook te maken kunnen hebben dat ik een aantal foto's via photobucket heb gepost? Heb de "img" link gekopieerd uit photobucket en vervolgens geplakt in mijn post.
Bedankt mackersv2.0
Laatst gewijzigd door
tallguy op 13 dec 2014 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
27 dec 2014 22:22
lang leve de 'censuur'...
op mijn apple laptop krijg ik keer op keer hetzelfde controle bericht waar naar het compleet verdwenen is. Hoezo berichten dat het geplaatst is?? zelfs een reactie op een eerder bericht in de zin van "<gebruiker> pb" wordt opgeslagen etc....
op mijn werklaptop daarentegen kan ik gewoon berichtjes plaatsen zonder deze 'controle' slag...
overigens.. voorheen kon ik gewoon berichtjes plaatsen en sinds een week of wat.. opslaan en ws direct verwijderen....?
geen idee...
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
27 dec 2014 22:30
Ik kan gewoonweg helemaal niks meer plaatsen zonder in een wachtrij te worden geplaatst. Zelfs op deze topic kan ik niet reageren... Nooit problemen gehad en nu bij ieder bericht. Bovendien verdwijnen ze en zie ik ze nooit meer terug.. Geen idee wat er gebeurt maar als dit de manier is waarop je met forumgebruikers omgaat.. (Ik wacht nog op reactie van de beheerder)....
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
27 dec 2014 23:11
dan nu het volgende:
Prive laptop (apple macbook air) berichten worden opgeslagen ter goedkeuring
Werk laptop (windows machine) berichten worden direct geplaatst...
hoe kan dit??
sinds kort kan ik niet meer direct berichten plaatsen via mijn prive laptop. deze worden opgeslagen en dan moet ik maar wachten of ik bericht van plaatsing krijg... 2 keer gebeurd en de andere berichten? verdwenen? geen idee.. in ieder geval nooit meer antwoord gekregen.Ik vind dat eigenlijk best onbeleefd...
filter? ja.. heel goed
spammers.? ja.. helaas..
geen reactie op mijn nog goed te keuren berichten? onacceptabel..
pb naar moderator gestuurd... (nog) geen reactie
ik wacht (weer) af
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
27 dec 2014 23:13
dit bericht is via via geplaatst.. net weer met mijn prive laptop (apple) en hup.. weer door de keuring heen...
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
28 dec 2014 10:27
Helder, maar ook zonder het citaat gaat het mis...
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
28 dec 2014 13:13
ik begin dit toch erg irritant te vinden. Ik kan simpelweg geen enkel bericht plaatsen via mijn mobiel of prive latop. Ik krijg geen reactie en het antwoord waarom een fitler 'overdreven' reageert verwijs ik graag naar het land der fabelen aangezien de admin dit zelf inregelt. ik begrijp heus wel dat er spammers zijn en dat het dataverkeer hierdoor grote proporties kan aannemen. Echter mijn indruk is wel dat de 'goeden' lijden onder de 'slechten'...
graag reactie
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
Lcsmet
28 dec 2014 17:56
@Monza36:
Ik begrijp perfect je frustatie want ik heb enige tijd hetzelfde meegemaakt. Posten via mijn laptop werkte niet en met mijn tablet ging het wel gewoon goed.
Telkens als ik een reactie plaatste met mijn laptop werd deze pas na enige tijd on-line gezet waardoor een post soms volledig de mist inging. Niet tof.
Ik ben op aanraden van een moderator (mackersv2.0) gewoon blijven posten want wonder boven wonder gingt het na enige tijd wel gewoon terug goed.
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
28 dec 2014 19:42
ooow... pareltjes zijn het zeker niet.. bovendien zeg ik niet dat je (weer) liegt... ik weet dat het lastig is en dat je niet iedereen tevreden kan houden... maar ik mag wel mijn frustratie uiten net zo min als jij de jouwe... we zijn volwassen genoeg om hier op een volwassen manier mee om te gaan...met zo nu en dan een uitval naar het kinderlijke maar daar zijn emoties voor... hoe dan ook... ik blijf het proberen...
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
28 dec 2014 19:43
mackersv2.0 schreef:Als je posts eenmaal geblokt worden, verandert daar niets aan tot een moderator één of soms zelfs meerdere posts goedkeurt.
Als jij het topic doorgelezen hebt dan had je kunnen weten dat het filter en de filtercriteria niet door ons, maar door de ontwikkelaars ervan bijgehouden worden.
Als jij dat een fabeltje vindt, dan zal ik wel weer lopen liegen.
Als wij moeten kiezen tussen het blokken van 99.9% van b.v. 700 russische spamposts per nacht, waardoor alle echte topics pas na vijf pagina's tevoorschijn komen en het 0.01% per abuis blokken van o.a. jouw pareltjes, dan is de keuze snel gemaakt.
Als jij met een ander (denk ik) MAC adres wel posts kunt plaatsen geeft dat al aan dat het filter niet perfect is, maar het is beter dan het alternatief.
zo nu en dan een ondankbare taak.... maar begrijp het wel... in ieder geval dank voor je reactie...
-
Monza36
- Forum-lid
Monza36
28 dec 2014 19:44
Lcsmet schreef:@Monza36:
Ik begrijp perfect je frustatie want ik heb enige tijd hetzelfde meegemaakt. Posten via mijn laptop werkte niet en met mijn tablet ging het wel gewoon goed.
Telkens als ik een reactie plaatste met mijn laptop werd deze pas na enige tijd on-line gezet waardoor een post soms volledig de mist inging. Niet tof.
Ik ben op aanraden van een moderator (mackersv2.0) gewoon blijven posten want wonder boven wonder gingt het na enige tijd wel gewoon terug goed.
+1