Planning 2014
In 2014 komt er hoop ik een fiets bij, al heeft mijn Trek 1.2 prima diensten bewezen t/m de Tour for Life.
Persoonlijk houd ik wel van georganiseerde tochten (ik denk omdat ik dan zelf weinig hoef te organiseren ), dus AGR en LM zitten er denk ik wel in. Ik ben inmiddels wel gewend aan vroeg starten..... Veenendaal- Veenendaal en JJ Classic zijn ook goed bevallen. Hoofddoel zal een 'evenement in de bergen' worden (zo noem ik het maar even bij gebrek aan kennis daarover), daar ga ik komende maanden maar eens over nadenken. DeAlpenritten die ik tot nu toe heb gefietst, smaken in elk geval naar meer.
Persoonlijk houd ik wel van georganiseerde tochten (ik denk omdat ik dan zelf weinig hoef te organiseren ), dus AGR en LM zitten er denk ik wel in. Ik ben inmiddels wel gewend aan vroeg starten..... Veenendaal- Veenendaal en JJ Classic zijn ook goed bevallen. Hoofddoel zal een 'evenement in de bergen' worden (zo noem ik het maar even bij gebrek aan kennis daarover), daar ga ik komende maanden maar eens over nadenken. DeAlpenritten die ik tot nu toe heb gefietst, smaken in elk geval naar meer.
-
- Forum-lid
Veenendaal veenendaal en de waalse pijl kan ik nergens vinden. Worden deze dit jaar niet vereden? Dit zijn twee tochten die ik altijd graag rijd.
Ik neem aan dat de Waalse Pijl vanuit Spa gewoon op de zaterdag na Hemelvaart wordt verreden.
Hoewel altijd afwachten of je alles kan realiseren wil ik graag de ORM rijden en in juni zoek ik ook nog wat. Ooit wil ik ook graag de Quebrantahuesos rijden. Wie weet komt het er volgend jaar van. De komende maanden moeten de plannen maar wat meer vorm krijgen.
Hoewel altijd afwachten of je alles kan realiseren wil ik graag de ORM rijden en in juni zoek ik ook nog wat. Ooit wil ik ook graag de Quebrantahuesos rijden. Wie weet komt het er volgend jaar van. De komende maanden moeten de plannen maar wat meer vorm krijgen.
-
- Forum-lid
gaisdergerman schreef:Veenendaal veenendaal en de waalse pijl kan ik nergens vinden. Worden deze dit jaar niet vereden? Dit zijn twee tochten die ik altijd graag rijd.
http://www.sport.be/cyclingclassics/2014/
Omloop van Vlaanderen - Merelbeke15.03.2014
Ename Classic - Zottegem23.03.2014
Peter van Petegem Classic - Aalst19.04.2014
Grinta Challenge - Tournai10.05.2014
Tour de Namur Cyclo - Namur17.05.2014
La Chouffe Classic - Houffalize24.05.2014
Flèche de Wallonie - Spa31.05.2014
Tilff-Bastogne-Tilff 08.06.2014
Cycling.be Classic16.08.2014
Géants des Ardennes - Liège23.08.2014
Decathlon Classic - Leuven06.09.2014
Ik heb nog even gezocht, maar kan Veenendaal-veenendaal ook nergens vinden. Zou deze soms "vervangen" worden door de toerversie van de Dutch Food Valley Classic?gaisdergerman schreef:Veenendaal veenendaal en de waalse pijl kan ik nergens vinden. Worden deze dit jaar niet vereden? Dit zijn twee tochten die ik altijd graag rijd.
Nee, de datum is nnb. Wordt 5 of 12 april.hanz1963 schreef:Ik heb nog even gezocht, maar kan Veenendaal-veenendaal ook nergens vinden. Zou deze soms "vervangen" worden door de toerversie van de Dutch Food Valley Classic?gaisdergerman schreef:Veenendaal veenendaal en de waalse pijl kan ik nergens vinden. Worden deze dit jaar niet vereden? Dit zijn twee tochten die ik altijd graag rijd.
Inschrijving Marmotte is rond, dus genoeg aanleiding voor leuke tochtjes: Volta Classic, LBL, La Chouffe en nog een weekeindje Luxemburg en een weekendje Alpen. Verder wil ik ook eens het Markermeer rondrijden.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
In de planning voor volgend jaar:
- Tour de Namur.
- Mergellandroute.
- Jan Janssen Classic (full Monthy).
- Weekend Ardennen Coo (3 zware ritten).
- Eifelroute van buzz
- Grenslandklassieker op een andere datum.
- Limburgs Ergste.
- Wellicht weer een plus 300 km rit (als begeleiding van iemand anders )
- Peter Winnen Classic.
- Tour de Namur.
- Mergellandroute.
- Jan Janssen Classic (full Monthy).
- Weekend Ardennen Coo (3 zware ritten).
- Eifelroute van buzz
- Grenslandklassieker op een andere datum.
- Limburgs Ergste.
- Wellicht weer een plus 300 km rit (als begeleiding van iemand anders )
- Peter Winnen Classic.
Bikers are not alone