Nou, als ik die link lees zie ik dat andere element echt niet. Hoewel:carbonfire schreef:Blijkbaar heeft niemand de moeite genomen om op de url van dat verslag te klikken. Dan was er toch wel een ander element in de discussie bijgekomen?
Nee, lijkt me idd niet gevaarlijk en a-sociaal
'Door: Geer Pronk
Floris was me net voor!
Aan de start staan voor de 1 na laatste keer de jagers te trappelen. De kaartjes worden in de emmer gegooid. Het klassement staat nog na vandaag nog niet vast. Volgende week is de grote finale. Wordt Peter of Robbert de winner van de vossenjacht 2010/2011?
Gerrie moet opzij springen voor zijn leven. De troepen gaan van start. we gaan via het Bos richting de grote stad (schilderwijk). Rondom zie je verbaasde gezichten. Wat zijn dat voor een gekken? Die hier al roepent door de straten scheuren. Het is draaien en keren. Stoep op stoep af. Als dolle honden rijden we achter elkaar aan zonder te kijken waar de pijlen zijn. je raadt het al (verkeerd).
We belanden in de duinen. Daar moet de slag geslagen worden. Er wordt kop over kop gereden maar niemand moet lossen. Je merkt dat de vorm van de renners op goed niveau is. De groep blijft bij elkaar. De veldslag wordt in de straten van Voorburg gevoerd. Draaien en keren. Ik zit goed voorin( als 6 ). Jan en Floris zitten achter mij. op de weg staat DE VOS OVER 500 METER. Door hele kleine steegjes worden we geloodst, nog steeds 6 de . hier komt niemand mij meer voorbij. Na 500 meter geen vos. we zijn door de Vos in de luren gelegd. De groep wordt uit elkaar geslagen.
Het wordt wat gevaarlijker auto,s op de hoek , de auto,s komen van links en van rechts. Ik raak mijn 6 de plaats kwijt De weg wordt weer wat breder. Ik zie de Vos staan. De Vos staat in het park. Floris komt langszij, op zijn ATB heeft hij net iets meer grip. Zij aan zij rijden we op de Vos af. ik steek mijn hand uit en grijp mis. Floris is 10 de en ik 11 de.'