De bewering dat in D de fietspaden beter zijn is een gotspe. Hier, omgeving Aachen: fietspaden gedeeld met voetpaden, geparkeerde auto's links van je, bij elke zijweg pad op en af, gedeeld pad direct langs de gevels en voordeuren van huizen, (lantaarn)palen midden op het padpeter1981 schreef:
Maarja misschien krijgen we vanaf volgend jaar voor die 50cent per fietser in een fietstocht eindelijk eens fatsoendelijke fietspaden.
Want Limburg wilt een fiets provincie zijn maar nog even zijn de fietspaden in Duitsland beter
Zuid-Limburg perkt toertochten in
Even lezen vriend
ik zei nog even en ze zijn beter en dat is sarcasme want in Duitsland zijn ze ook echt vreselijk vooral in Aken.
Als ik van Heerlen naar Monschau rij heb ik nadat ik voordat ik in de Eiffel kom pijn aan m`n kont zo slecht zijn ze
Maar hier in Limburg beginnen ze ook echt slecht te worden dan zijn ze in Midden-Limburg iets beter maar hier in Zuid-Limburg zijn ze toch bizar slecht af en toe
ik zei nog even en ze zijn beter en dat is sarcasme want in Duitsland zijn ze ook echt vreselijk vooral in Aken.
Als ik van Heerlen naar Monschau rij heb ik nadat ik voordat ik in de Eiffel kom pijn aan m`n kont zo slecht zijn ze
Maar hier in Limburg beginnen ze ook echt slecht te worden dan zijn ze in Midden-Limburg iets beter maar hier in Zuid-Limburg zijn ze toch bizar slecht af en toe
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
een van de criteria zou kunnen zijn om de bike chip te verbieden .
door deze chip wanen sommige FIETSERS zich echte wielrenners .
je tijd en gemiddelde staat immers in veel gevallen op het internet .
hierdoor worden soms onnodige risicos genomen en ontstaan er gevaarlijke situaties .
door deze chip wanen sommige FIETSERS zich echte wielrenners .
je tijd en gemiddelde staat immers in veel gevallen op het internet .
hierdoor worden soms onnodige risicos genomen en ontstaan er gevaarlijke situaties .
Als je het stuk van de gemeenten gelezen had, had je kunnen zien dat ze tijdmeting niet meer toestaan.622-23 schreef:een van de criteria zou kunnen zijn om de bike chip te verbieden .
door deze chip wanen sommige FIETSERS zich echte wielrenners .
je tijd en gemiddelde staat immers in veel gevallen op het internet .
hierdoor worden soms onnodige risicos genomen en ontstaan er gevaarlijke situaties .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Hele gedoe klinkt mij als veel schijnbeleid en populisme. De klagende lokale bevolking moet te vriend gehouden worden, maar de politici hebben wel door dat alles verbieden veel te veel geld kost.
@peter1981. Het zijn niet alleen de ondernemers die profiteren van al die fietsers. Als het iedere zaterdag zo druk is bij de bakker moet hij extra personeel aannemen. Zonder toerisme is Zuid-Limburg een ontwikkelingsland.
@peter1981. Het zijn niet alleen de ondernemers die profiteren van al die fietsers. Als het iedere zaterdag zo druk is bij de bakker moet hij extra personeel aannemen. Zonder toerisme is Zuid-Limburg een ontwikkelingsland.
Ik had een mail gestuurd naar het huis voor de sport in Limburg, of de informatie over andere evenementen die op de openbare weg plaatsvinden ook voor iedereen beschikbaar komt.
Kreeg een mail terug dat ze bezig zijn met een portal met daarin de verschillende evenementen die plaats vinden. Niet alleen de toertochten komen daarin terug, maar ook processies en markten. Dat vind ik wel een mooie stap, dan kom je ook als je zelf een keer gaat fietsen en van te voren een route uit zet niet meer voor verrassingen te staan.
Kreeg een mail terug dat ze bezig zijn met een portal met daarin de verschillende evenementen die plaats vinden. Niet alleen de toertochten komen daarin terug, maar ook processies en markten. Dat vind ik wel een mooie stap, dan kom je ook als je zelf een keer gaat fietsen en van te voren een route uit zet niet meer voor verrassingen te staan.
amclassic-fan schreef:...........maar de politici hebben wel door dat alles verbieden veel te veel geld kost.
@peter1981. Het zijn niet alleen de ondernemers die profiteren van al die fietsers. Als het iedere zaterdag zo druk is bij de bakker moet hij extra personeel aannemen. Zonder toerisme is Zuid-Limburg een ontwikkelingsland.
+1 Gewoon ALLEMAAL 2 jaar wegblijven. Krijgen we daarna subsidie als we daar willen komen fietsen
Dromen zijn bedrog dat weet je toch he
Gelukkig is er meer dan alleen een paar fietsers die Limburg aan de gang houden dus een ontwikkelingsland zal het nooit worden .
Gelukkig is er meer dan alleen een paar fietsers die Limburg aan de gang houden dus een ontwikkelingsland zal het nooit worden .
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Die portal is een zoethoudertje en eerder een natte droom van Jack O. Daar roept hij al 3 jaar over en er is nog niets gerealiseerd. Niet te serieus nemen..tieky schreef:Ik had een mail gestuurd naar het huis voor de sport in Limburg, of de informatie over andere evenementen die op de openbare weg plaatsvinden ook voor iedereen beschikbaar komt.
Kreeg een mail terug dat ze bezig zijn met een portal met daarin de verschillende evenementen die plaats vinden. Niet alleen de toertochten komen daarin terug, maar ook processies en markten. Dat vind ik wel een mooie stap, dan kom je ook als je zelf een keer gaat fietsen en van te voren een route uit zet niet meer voor verrassingen te staan.
Train ze!
Nee, daar hebben wij de belastingbetaler uit de randstad voor om dat te voorkomen...peter1981 schreef:Dromen zijn bedrog dat weet je toch he
Gelukkig is er meer dan alleen een paar fietsers die Limburg aan de gang houden dus een ontwikkelingsland zal het nooit worden .
Campagnolo Ultra Dork
Jack O. ken ik niet, en heb ook niet eerder gehoord over een portal.evers schreef:Die portal is een zoethoudertje en eerder een natte droom van Jack O. Daar roept hij al 3 jaar over en er is nog niets gerealiseerd. Niet te serieus nemen..
Wat ik wel weet is dat ze nu bezig zijn met een demo-website die eind van het jaar klaar moet zijn. Daarna gaan ze deze uit laten werken door een derde partij naar een werkende website. De werkende versie moet dan eind 2014 gereed zijn.