Allround wielset voor rond €500,-
Maar dan ook echt helemaal niksPelep schreef:Bij Hopmans staan de kerstaanbiedingen er op, en daar staat toch niks bijzonders tussen
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
ik denk dat niemand weet wat het verschil echt is.
Ik zou de dura c24 proberen maar omdat het goedkoop lijkt en ik de f1 al ken.
Ik zou de dura c24 proberen maar omdat het goedkoop lijkt en ik de f1 al ken.
-
- Forum-lid
Fazel schreef:Er lopen er blijkbaar heel wat warm voor de F1. Niemand die iets ziet voor de dura ace 9000 c24? Verkiezen jullie de F1 boven deze wielen? Prijs is ongeveer gelijk.
Ik heb punt 1 zeer goede ervaringen met de Fulcrum wielen. Punt 2 rij ik met Sram, en dan zijn Shimano wielen sowieso niet mijn eerste keus. Dat deze wielen van dezelfde goede kwaliteit zullen zijn geloof ik direct..
- robbebopper
- Forum-lid HC
Even een vraag tussendoor over de Fulcrum racing 3: Kun je met deze set ook zonder problemen het veld in (met cyclocrosser)?
Ik ben namelijk op zoek naar een set die ik zowel op de weg als in het veld kan gebruiken voor mijn crosser.
Ik ben namelijk op zoek naar een set die ik zowel op de weg als in het veld kan gebruiken voor mijn crosser.
Dan ging ik voor de fullcrum7 cx versie,te vinden rond de 100 euro.
Wel niet de lichtste maar op de crosser is dit van minder belang en voor dat geld gooi je ze gewoon weg als ze versleten zijn,want ze zien toch af deze tijd van het jaar.zeker de velgranden.
Wel niet de lichtste maar op de crosser is dit van minder belang en voor dat geld gooi je ze gewoon weg als ze versleten zijn,want ze zien toch af deze tijd van het jaar.zeker de velgranden.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Hmmm, maar eh, die eh heb ik al.........................
Vandaag bij Salden langsgeweest en de DA 9000C24 aangeschaft (momenteel heel scherp geprijsd). Ik woon in het heuvelachtige zuid Limburg, rij vaak in de Luikse Ardennen en verkies dan toch lichte wieltjes boven de zwaardere 50 mm carbon uitvoeringen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De c24 zijn fijne wielen, maar niet zo stijf als een F 1/0.
Heb zowel de c24 9000 als de eurus en shamal in bezit, dus goed vergelijk.
Heb zowel de c24 9000 als de eurus en shamal in bezit, dus goed vergelijk.
Less is bore