Nieuwe wielset, Fulcrum 1 of toch handgespaakt?
-
- Forum-lid
Wasbeer: wat ik wil?
Sneller op het vlakke daarbij net zo spoorvast als eurus of shamll wielen in de afdaling (bij mijn 90 kilo)
Een wielbouwer gaat verkopen wat hij kan en in huis heeft dat is een andere insteek
Weet je waarom apple het zo goed doet? Omdat ze zich afvragen wat hun klanten nodig hebben. Vervolgens gaan ze dat maken
Ik heb al veel gevonden op internet, komt goed
Sneller op het vlakke daarbij net zo spoorvast als eurus of shamll wielen in de afdaling (bij mijn 90 kilo)
Een wielbouwer gaat verkopen wat hij kan en in huis heeft dat is een andere insteek
Weet je waarom apple het zo goed doet? Omdat ze zich afvragen wat hun klanten nodig hebben. Vervolgens gaan ze dat maken
Ik heb al veel gevonden op internet, komt goed
- daniel1975
- Forum-lid HC
Foute vergelijking. Klanten willen gewoon over flash en apple houdt zijn poot stijf om een non-reden.
Dé reden dat ik niet weer een ipad aan zal schaffen. Eerst moeten alle sites gewoon werken.
Dé reden dat ik niet weer een ipad aan zal schaffen. Eerst moeten alle sites gewoon werken.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vrienden, Ik beweer dat apple het goed doet, ik bedoel natuurlijk beurswaarde en net present value. Wat je er ook van denkt, de spullen rennen de deur en bij een ebit van meer dan 70%! Samsung is herzelfde verhaal
Mijn grootvader accepteerde pas een telefoon met druk toetsen omdat hij nergens meer een draaischijf kon krijgen. Die mensen zijn er ook
Mijn grootvader accepteerde pas een telefoon met druk toetsen omdat hij nergens meer een draaischijf kon krijgen. Die mensen zijn er ook
- daniel1975
- Forum-lid HC
materialist schreef:
Dan moet je schrijven wat je bedoeld en niet iets compleet anders. Wat hierboven staat is toch echt iets anders als "ik bedoel natuurlijk beurswaarde en net present value" . Het lijkt er niet eens op
Less is bore
Ik heb een setje van Zoran met DT Swiss 240S naven met Kinlin velgen. Inderdaad 1600 gram maar met een prijs van 675 euro. Deze set kan zich makkelijk meten met Fulcrum racing one. Ik zou voor kwaliteit gaan welke goed bij de fiets past!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus de R1 in dit vergelijk: lichter en duidelijk goedkoper. En kwalitatief zeker niet minder.
Enige voordeel is makkelijk wisselen van spaken bij breuk.
Less is bore
Daarom moet je ook geen DT240S naven nemen, maar bv Novatec's. Scheelt bijna 250,-.daniel1975 schreef:Dus de R1 in dit vergelijk: lichter en duidelijk goedkoper. En kwalitatief zeker niet minder.
Bij Mantelbikeparts staat de fulcrum racing 1 voor 550 euro... Dat is dan 125 euro goedkoper? Dan moet die handgespaakte set toch echt wel veel beter zijn?
Wat is trouwens (behalve het gewicht) het verschil van een naaf? Ik neem aan de stijfheid?
Is Novatec dan zo veel minder kwalitatief?
Wat is trouwens (behalve het gewicht) het verschil van een naaf? Ik neem aan de stijfheid?
Is Novatec dan zo veel minder kwalitatief?
Novatec zijn prima naven. Alu body is wel wat minder maar voor de rest prima. Standaard lagers zijn niet als te goed. Maar deze zijn in 30min te vervangen voor prima lagers van bijvoorbeeld ezo of skf.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ze hebben tegenwoordig ook een body met een stukje hard staal erin. Anti Bite Guard noemen ze dat.