Alles over vakanties op én met de fiets

TijdstrijdersCup 2011

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 21 nov 2010 16:21

Over het algemeen doe ik hetzelfde als wat jij beschrijft. In de winter train ik gericht naar een Run-ATB in februari. Om daar goed voor te zijn, moet je inderdaad veel op snelheid trainen. Mijn woon-werkverkeer gebruik ik om kilometers te maken. Vaak rijd ik deze ritjes lekker op het gemak.

corniel
Forum-lid HC

corniel 01 dec 2010 19:34

De goede voornemens zijn nog niet bedacht, maar we zitten al aan 46 (van de maximaal 120) aanmeldingen. Bezint edoch beslis snel!

corniel
Forum-lid HC

corniel 04 jan 2011 18:00

Het loopt storm: 70 deelnemers hebben zich reeds aangemeld!

mispoes
Forum-lid

mispoes 06 jan 2011 16:15

Waarvan 8 dames, dat is een verdubbeling tov vorig jaar ;)
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;

corniel
Forum-lid HC

corniel 06 jan 2011 17:18

@mispoes: Dat is zeker positief. Ben benieuwd of we de 10 procent gaan halen, dat zou toch mooi zijn!

kawouter
Forum-lid

kawouter 10 jan 2011 11:03

ik heb me zojuist ingeschreven. Nu nog helm en wielen regelen voor die datum.

corniel
Forum-lid HC

corniel 13 jan 2011 19:14

@KaWouter: aanmelding ontvangen. De teller staat op 92!

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 13 jan 2011 21:43

Zo Corniel, dat wordt een topevenement op TT-gebied! Is het organisatorisch veel moeilijker geworden, of is het alleen maar meer werk?

corniel
Forum-lid HC

corniel 19 jan 2011 00:16

@Robbebopper: Ik heb met een aantal SKITS-ers een prima team om dit evenement (en later de MTR) te organiseren, dus dat valt wel mee. Anyway: we zitten vol! Er zijn alleen nog plekjes op de reservelijst en als vrijwilliger. :)

corniel
Forum-lid HC

corniel 11 mar 2011 01:27

Zo juist verzonden aan de deelnemers. Er is dus weer (voor zo lang het duurt) beperkt plek!
Beste deelnemer,

Het is nog een maand voordat de TijdstrijdersCup plaats vindt, tijd voor een update.

Om te beginnen hebben we besloten dat we dit jaar niet met 120, maar met 150 deelnemers (maximaal) van start gaan. Dat houdt in dat er op moment van schrijven nog negen plekken over zijn. Dat is mooi, maar het vergt ook iets extra’s van de organisatie. Daarom zou het fijn zijn als er nog een enkele vrijwilliger zich zou melden. Heb je een vriend/partner (m/v) die wel mee wil, maar zelf fietsen (nog) niet zo’n goed idee vindt, laat het dan weten.

Verder willen we benadrukken dat er dit jaar alleen gestart kan worden als er vóóraf betaald is. Het scheelt zoveel gedoe op de dag zelf dat we hier toe zijn over gegaan. Ongeveer de helft van het geld is bij Vincent binnen (deze mensen: bedankt!). Heb je dit nog niet gedaan, doe het dan snel.

Om mogelijke ongelukken te voorkomen en e.a. in goede banen te leiden hebben we het volgende besloten: mensen die gebruik willen maken van het parkeerterrein direct naast de start, mogen dat alleen als ze daar geparkeerd staan vóór dat de eerste renner gestart is, en niet weg gaan ná dat de laatste gefinisht is. Wil of kan je hier niet aan voldoen (of is deze parkeerplaats vol) dan dien je dus van de andere parkeergelegenheden gebruik te maken.

Mocht je onverhoopt niet meer willen of kunnen starten meldt je dan ook aub tijdig af. Dit voorkomt verwarring en geeft andere renners de mogelijkheid om te starten. Donderdag 31 maart komt de voorlopige startlijst, woensdag 6 april de definitieve.

Wij hebben er zin in, wij hopen jullie ook!

Mvg,

Tim, Vincent & Corniel

auke
Forum-lid

auke 12 mar 2011 11:55

Corniel schreef:Zo juist verzonden aan de deelnemers. Er is dus weer (voor zo lang het duurt) beperkt plek!
Beste deelnemer,

Het is nog een maand voordat de TijdstrijdersCup plaats vindt, tijd voor een update.

Om te beginnen hebben we besloten dat we dit jaar niet met 120, maar met 150 deelnemers (maximaal) van start gaan. Dat houdt in dat er op moment van schrijven nog negen plekken over zijn. Dat is mooi, maar het vergt ook iets extra’s van de organisatie. Daarom zou het fijn zijn als er nog een enkele vrijwilliger zich zou melden. Heb je een vriend/partner (m/v) die wel mee wil, maar zelf fietsen (nog) niet zo’n goed idee vindt, laat het dan weten.

Verder willen we benadrukken dat er dit jaar alleen gestart kan worden als er vóóraf betaald is. Het scheelt zoveel gedoe op de dag zelf dat we hier toe zijn over gegaan. Ongeveer de helft van het geld is bij Vincent binnen (deze mensen: bedankt!). Heb je dit nog niet gedaan, doe het dan snel.

Om mogelijke ongelukken te voorkomen en e.a. in goede banen te leiden hebben we het volgende besloten: mensen die gebruik willen maken van het parkeerterrein direct naast de start, mogen dat alleen als ze daar geparkeerd staan vóór dat de eerste renner gestart is, en niet weg gaan ná dat de laatste gefinisht is. Wil of kan je hier niet aan voldoen (of is deze parkeerplaats vol) dan dien je dus van de andere parkeergelegenheden gebruik te maken.

Mocht je onverhoopt niet meer willen of kunnen starten meldt je dan ook aub tijdig af. Dit voorkomt verwarring en geeft andere renners de mogelijkheid om te starten. Donderdag 31 maart komt de voorlopige startlijst, woensdag 6 april de definitieve.

Wij hebben er zin in, wij hopen jullie ook!

Mvg,

Tim, Vincent & Corniel

Corniel, ben er dit jaar helaas weer niet bij (ondanks goede intenties) vanwege een ver opgelopen bmi-index en andere (ook niet onbelangrijke) sociale verplichtingen. Er kan dus weer iemand toegevoegd worden op je startlijst.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 21 mar 2011 21:01

Ik ben er dit jaar weer bij. Zojuist het inschrijfgeld overgemaakt.

Al in het tweede jaar begint dit een evenement van behoorlijke afmetingen te worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er heel veel grotere TT-evenementen zijn in Nederland.
Complimenten Corniel en andere organisatoren!

Plaats reactie