fietspomp Aldi
Helemaal mee eens Race monster.
Amclassic- fan ik snap niet helemaal waarom je je zo nadrukkelijk in de discussie mengt.
Het was me met andere discussies ook al op gevallen.
Vooral in de discussie over de vredestein bandjes snapte ik niet waarom je zo fel op mijn inmenging reageerde.
Ik heb nog even de forum regels bekeken:
Moderator
De moderator assisteert de beheerder bij ordehandhaving op het forum. De moderator kan veelal zelfstandig ingrijpen wanneer bezoekers het forumreglement niet naleven. Hij opereert op het Fiets forum wel zo veel mogelijk op de achtergrond. Het is namelijk de bedoeling dat leden zelf het forum maken, discussies bedenken.
Amclassic- fan ik snap niet helemaal waarom je je zo nadrukkelijk in de discussie mengt.
Vooral in de discussie over de vredestein bandjes snapte ik niet waarom je zo fel op mijn inmenging reageerde.
Moderator
De moderator assisteert de beheerder bij ordehandhaving op het forum. De moderator kan veelal zelfstandig ingrijpen wanneer bezoekers het forumreglement niet naleven. Hij opereert op het Fiets forum wel zo veel mogelijk op de achtergrond. Het is namelijk de bedoeling dat leden zelf het forum maken, discussies bedenken.
ting ting,
Sup xroad SE
Sup xroad SE
MJ schreef: het betreft een SKS airbase pro, ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik verkeerd doe, want ik sta op het punt om een lezyne met schroefkop te bestellen omdat ik hier helemaal gek van word.
Mogelijk moet je gewoon de kop wat verder op het ventiel drukken, het binnenwerk veert nml. in.
Was bij mijn Cannondale ook zo, ik dacht ook eerst dattie voor een Chinees ventiel was geleverd.....
Cheap light strong, choose two
Atzeko schreef:Helemaal mee eens Race monster.
Moderator
De genoemde moderator heeft ook een uitgebreide ervaring die veel waarde heeft voor de vele forum-members die die ervaring helaas nog moeten missen. Wees blij dat er mensen zijn die antwoorden en adviezen geven uit de praktijk.
Nespresso schreef:OK, hier dan even weer een imperatieve doch objectieve ervaringspost: mijn broertje (ik heb alvast de forumnaam "Cheapskate" voor 'm gereserveerd heeft dus die Aldi pomp gekocht. Maar bij 5 bar sprong het schroefdeksel van de schacht af...
Gebruikersfout..?
Ik vraag me af waar het aan ligt, want ik heb de Aldi pomp ook en ik pomp mijn banden makkelijk op tot 6 Bar.
Je zal er geen 10 bar in krijgen, maar goed.. Als ik dat wil, ga ik wel langs bij mijn buurman die een compressor heeft staan.
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
Ik heb de aldi pomp geprobeerd bij een vriend: prima voor de stadsfiets, niets voor de racefiets.
Geen ervaring met hema/anwb/... pompen, maar ik denk niet dat je onder de 20 euro iets fatsoenlijks hoeft te verwachten. Zou zeggen, koop een Joe Blow / SKS / ander bewezen merk en geniet er de komende tig jaar van
Geen ervaring met hema/anwb/... pompen, maar ik denk niet dat je onder de 20 euro iets fatsoenlijks hoeft te verwachten. Zou zeggen, koop een Joe Blow / SKS / ander bewezen merk en geniet er de komende tig jaar van
Ik heb deze pomp van halfords kost 14,99 haalt 10 bar http://www.halfords.nl/shop/fietsaccess ... pen/710833. Kwam op internet vrij goed uit de test.