Amstel Gold toertocht 2014
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
150km ingeloot...eerste keer. 52/34 voor en 12-28 achter. Moet lukken
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
-
- Forum-lid
Eitje
-
- Forum-lid
Ik ga voor de 3e keer meedoen. Eerste keer 250 (knalkapot, koud en nat), vorige keer 200 (prima te doen maar route mwah) nu 150, mooiere route (incl 3-landenpunt) en appeltaartje onderweg....
- sjoerdvr
- Forum-lid
- Contact
Meneer Kannibaal. licht mij eens in over die appeltaart
over the hills and far away...
Stevens Stelvio 105
Stevens Stelvio 105
-
- Forum-lid
Controle op de juiste afstand is er volgens mij niet net als antwoord op per mail gestelde vragen aan de organisatie
-
- Forum-lid
@Chllot: er wordt niet gecontroleerd. Nergens op, je kunt fietsen wat je wilt, let maar eens op de zwartrijders....
@BMC: wij maken meestal een feestje in het dorp, net wat gezelliger, en je hoeft de Daalhemmerweg niet meer af met al dat bier achter je kiezen......
@BMC: wij maken meestal een feestje in het dorp, net wat gezelliger, en je hoeft de Daalhemmerweg niet meer af met al dat bier achter je kiezen......
Michiel
Volgens mij moet je je vraag andersom stellen.
1. Is het mogelijk om een startbewijs over te nemen van iemand ander ivm id controle?
2. Als dit kan, heeft er dan nog iemand een startbewijs wat ik over kan nemen?
Ik snap de drive om op zaterdag mee te rijden best, de AGR is een leuke toertocht, maar als je een keer niet ingeloot bent, of te laat bent waarom dan toch proberen perse die zaterdag te rijden (zie ook de reactie van fietsvriend over het aantal zwartrijders). Ik rij de AGR route gemiddeld 1 keer per jaar, de route is perfect uitgepijld zodat je heerlijk in de zomer in je korte broek kan rondrijden. Aangezien de route altijd druk is (en zeker als het goed fietsweer is) kom je altijd andere fietsers tegen. Ga gewoon lekker een andere keer rijden en zorg dat je volgend jaar op tijd inschrijft of meedoet met een teaminschrijving waardoor de kans op deelname groter is.
1. Is het mogelijk om een startbewijs over te nemen van iemand ander ivm id controle?
2. Als dit kan, heeft er dan nog iemand een startbewijs wat ik over kan nemen?
Ik snap de drive om op zaterdag mee te rijden best, de AGR is een leuke toertocht, maar als je een keer niet ingeloot bent, of te laat bent waarom dan toch proberen perse die zaterdag te rijden (zie ook de reactie van fietsvriend over het aantal zwartrijders). Ik rij de AGR route gemiddeld 1 keer per jaar, de route is perfect uitgepijld zodat je heerlijk in de zomer in je korte broek kan rondrijden. Aangezien de route altijd druk is (en zeker als het goed fietsweer is) kom je altijd andere fietsers tegen. Ga gewoon lekker een andere keer rijden en zorg dat je volgend jaar op tijd inschrijft of meedoet met een teaminschrijving waardoor de kans op deelname groter is.