ondershirts
@ stansfieldd
Ik heb maat M besteld, en dat zit goed (1,86, 73 kg). Ik rijd met Castelli en Sportful wielershirts ook met maat M
@ Gerboon
Deze secco shirts lijken mij juist voor de zomer bedoeld. Ze zijn heerlijk dun en bij betere bestudering zie je een mesh structuurtje.
Ik heb maat M besteld, en dat zit goed (1,86, 73 kg). Ik rijd met Castelli en Sportful wielershirts ook met maat M
@ Gerboon
Deze secco shirts lijken mij juist voor de zomer bedoeld. Ze zijn heerlijk dun en bij betere bestudering zie je een mesh structuurtje.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Staat in jouw Lidl ondershirts ook de stof samenstelling vermeld? Ik heb ze met 60% polyamide, 35% polyester 5% elastan. Heerlijk als ik niet te intensief beweeg, maar zodra ik me echt begin in te spannen worden ze nat en blijven ze nat Benieuwd of jij dezelfde hebt en dat ieder persoon gewoon anders is/zweet..ottorongo schreef: ↑03 mar 2014 18:33 Ik ben heel tevreden over mijn aankoop van ondershirts bij Lidl. Het betreft hier wel speciale ondershirts die bijdragen om de gevoelstemperatuur te stabiliseren, zowel bij koud- als warm weer.Ze passen zich uitstekend aan aan het lichaam en ik heb ze nog nooit nat moeten uitdoen ze bleven tot nu toe steeds droog. en de temperatuurregeling doet zijn werk al weet ik natuurlijk niet of de opgegeven gevoelstemperatuur van 21° wordt bereikt.Ze geven een heel prettig gevoel (droog) en aangenaam gevoel.
Dze X-Tiger https://nl.aliexpress.com/item/40003815 ... 4c4dvuGtry) nu al enkele keren gebruikt en wat mij betreft een heel fijn ondershirt voor de écht koude maanden.
Vanmorgen basic Decathlon ondershirt, deze er bovenop en als derde laag een Perfetto. Vertrokken met 1 graad en regen en niet geen beetje koud (tenzij die eerste minuten). Voor 12 euro heel tevreden!
Het is ietsje dikker dan ik dacht. Het voelt een beetje als een heel dunne sweater zelfs, maar heel comfortabel.
Vanmorgen basic Decathlon ondershirt, deze er bovenop en als derde laag een Perfetto. Vertrokken met 1 graad en regen en niet geen beetje koud (tenzij die eerste minuten). Voor 12 euro heel tevreden!
Het is ietsje dikker dan ik dacht. Het voelt een beetje als een heel dunne sweater zelfs, maar heel comfortabel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ziet er netjes uit.
Hoe zit het met de maatvoering?
De tabel leert mij met 1.85 en bijna 90kg dat ik een 2xl of zelfs 3xl nodig zou hebben..., Normaliter zitten mijn ondershirts krapjes (vaak maatje kleiner dan normale kleding). Borstomvang ken ik niet direct. dus kan ik niet zoveel mee.
Dus, welke maat heb je, zit die goed strak of gewoon relaxed aansluitend.,. en hoe lang/zwaar ben je zelf (indicatief natuurlijk).
Hoe zit het met de maatvoering?
De tabel leert mij met 1.85 en bijna 90kg dat ik een 2xl of zelfs 3xl nodig zou hebben..., Normaliter zitten mijn ondershirts krapjes (vaak maatje kleiner dan normale kleding). Borstomvang ken ik niet direct. dus kan ik niet zoveel mee.
Dus, welke maat heb je, zit die goed strak of gewoon relaxed aansluitend.,. en hoe lang/zwaar ben je zelf (indicatief natuurlijk).
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat is best makkelijk te achterhalen toch?!MarkVeenstra schreef: ↑09 dec 2020 14:49 Borstomvang ken ik niet direct. dus kan ik niet zoveel mee.
Ik kan dat wel aanraden, ik koop mijn shirts altijd op basis van borstomvang.