De 'Daar word ik vrolijk van" Top 10
(Voor de kenners) van de meneer met de draaiorgel gedurende de velomediane claude criquielion op de Cote de Hives!
Laatst gewijzigd door JasperGR op 05 mar 2014 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
- jeroenkuiper
- Forum-lid
totdat je je daar op gaat focussen, dan wordt het soms erg vervelend kan ik je zeggenscepticus schreef:- het geluid van mijn voorband dat verandert als je op een ander soort asfalt komt.
ik wordt echt weer vrolijk als de dagen langer worden, niet meer 's avonds op die gare tacx moeten stappen maar gewoon de korte broek aan na het eten en lekker tot 9uur, half 10 fietsen.
Als ik smiddags naar huis rijd in de auto de zon tegemoet met in het achterhoofd dat er die avond nog lekker een paar uurtjes getraind moeten worden..
Ik word vrolijk van een prachtig lopende asfaltweg waardoor het geluid van mijn wielen heerlijk hoorbaar is in combinatie met een zonnetje waardoor mijn schaduw zichtbaar is op de weg, uiteraard met een aardige snelheid en benen die goed voelen:-)
-
- Forum-lid
Rokjesdag...
JAAA (helaas iets te koud nog vandaag)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Top tien?
Nou een poging dan maar:
1 Opgevangen worden door m'n lief na een dagje op de kasseien boenderen.
2 Pasta party met m'n (Italiaanse) vriendjes na een mooie rit door bella Italia
3 Met je dochter de Koppenberg oprijden. Mag iedere andere helling zijn maar haar tekst op de Koppenberg was legendarisch: "gek dat het hier zo rustig is, het is toch zo'n leuke helling" (dat alles met een ondertoontje)
4 na een paar 1000 hoogtemeters in de Apennijnen een biertje (het werden er 3) NOTE: eigenlijk staat deze op 1 maar de top 3 is toch wat sociaal wenselijk tot stand gekomen
5 in m'n eentje een tour over de Strade Bianche. Gewoon een paar uur niemand tegenkomen. Genieten van de natuur en hoe je je daar beweegt
6 je fietsschoenen uitdoen als je 100km op de pedalen hebt gestaan. 2500 hm in 100 km in de Apenpijnen die wel zo langzamerhand m'n favorieten bergen zijn. Dat dan weer wel
7 Na 100 km heuvels knallen een pannenkoek met je vriendjes. Lekker met appel, rozijnen en spek.......... Krijg er gewoon honger van
8 Nr 27 krijgen omdat de organisatie begrijpt waarom dat voor mij belangrijk is. Het gaat niet om DIT gebaar maar als symbool voor dat mensen empathie tonen en wat voor een ander doen.
9 Niet wachten tot de sneeuw weg is. Als de zon gaat schijnen is het VOORJAAR! Geniet van iedere kans die zich voordoet.
10 Bijzondere route's doen. Spanje even ten zuiden van Barcelona. Doorgang uitgezocht op kleine Spaanse mannetjes. Geniet gewoon van ieder gek weggetje!
En dan nog een paar 100
Nou een poging dan maar:
1 Opgevangen worden door m'n lief na een dagje op de kasseien boenderen.
2 Pasta party met m'n (Italiaanse) vriendjes na een mooie rit door bella Italia
3 Met je dochter de Koppenberg oprijden. Mag iedere andere helling zijn maar haar tekst op de Koppenberg was legendarisch: "gek dat het hier zo rustig is, het is toch zo'n leuke helling" (dat alles met een ondertoontje)
4 na een paar 1000 hoogtemeters in de Apennijnen een biertje (het werden er 3) NOTE: eigenlijk staat deze op 1 maar de top 3 is toch wat sociaal wenselijk tot stand gekomen
5 in m'n eentje een tour over de Strade Bianche. Gewoon een paar uur niemand tegenkomen. Genieten van de natuur en hoe je je daar beweegt
6 je fietsschoenen uitdoen als je 100km op de pedalen hebt gestaan. 2500 hm in 100 km in de Apenpijnen die wel zo langzamerhand m'n favorieten bergen zijn. Dat dan weer wel
7 Na 100 km heuvels knallen een pannenkoek met je vriendjes. Lekker met appel, rozijnen en spek.......... Krijg er gewoon honger van
8 Nr 27 krijgen omdat de organisatie begrijpt waarom dat voor mij belangrijk is. Het gaat niet om DIT gebaar maar als symbool voor dat mensen empathie tonen en wat voor een ander doen.
9 Niet wachten tot de sneeuw weg is. Als de zon gaat schijnen is het VOORJAAR! Geniet van iedere kans die zich voordoet.
10 Bijzondere route's doen. Spanje even ten zuiden van Barcelona. Doorgang uitgezocht op kleine Spaanse mannetjes. Geniet gewoon van ieder gek weggetje!
En dan nog een paar 100