Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Vandaag niet gefietst in 2014

Gebruikersavatar
Kilowatt
Forum-lid
Berichten: 951
Lid geworden op: 23 apr 2013 12:39
Locatie: Hoge Noorden

Gebruikersavatar Kilowatt 16 mei 2014 10:39

[humormodus] Ik heb vandaag weer geen 300 km gefietst 8-) .[/humormodus]

Hele week geen tijd wegens drukdruk en slecht weer. Zelfs mijn slechtweerfiets gaf er de brui aan. Nu alles weer heel en vanmiddag hoop ik eindelijk weer eens kortkort te gaan.
older Budweiser

Gebruikersavatar
beren040
Forum-lid
Berichten: 992
Lid geworden op: 31 mei 2011 15:39

Gebruikersavatar beren040 16 mei 2014 10:44

havana schreef:Verkeerde topic, beren040 !
yup stom, verplaats bericht
Allard

robzie
Forum-lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 17 mei 2014 07:28

Werkgever failliet midden vorige maand, noem het geluk, maar binnen 2 weken een nieuwe job. In die 2 weken nergens anders mee bezig geweest dan het verkrijgen van die nieuwe job en heeel veeel kilometers gewandeld. Voor mijn nieuwe job moet ik in de aanloopfase nogal wat reizen, om werkmethode en systeem aan te leren en wat lijdt daar dan als eerste onder?.....fietsen :oops:
Weinig km gefietst, mede ook door de vele regen in de afgelopen dagen, maar het ziet er zeker dit weekeinde weer goed uit, dus morgen kan ik weer een paar km maken.

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 17 mei 2014 14:01

vandaag is het voetbaldag zoals elke zaterdag ;) en mijn wekelijkse wedstrijdje gefluit.

Hier in friesland is het zonder twijfel de mooiste fietsdag van het jaar. tot dusver.
Prachtig zonnig en warm weer en ook nog eens erg weinig wind.

Ik zie hier nu ...voorbij gaan 2 suppers.Jullie denken what the fuck is that?

Nou dat is de allerbelachelijkste (water)sport die er is.
Je staat dan op een soort breed surfboard en dan staand pedellen. :shock:
Ik heb zelf wel een kayak gehad.(in de volksmond een kano).
Daar zit je tenminste in en staat niet zo idioot.

typich weer zo'n studenten achtige sport.
Hebben ze bedacht met mooi wat drank op.

koop dan een oude surfplank en ga daar op zitten en dan maar pedelen(net als een kajak).

voor de niet watersporters.>
een kano is helemaal open en je kan daar met een enkel peddel in of een dubbele.
een kayak heeft alleen een mansgat om uit en in te stappen.(kan je ook afdekken met een spatzeiltje) en heeft een dubbele peddel.

iedereen veel buitenplezier.

Gebruikersavatar
Soap
Forum-lid
Berichten: 2351
Lid geworden op: 28 aug 2013 16:01
Locatie: Pijnacker

Gebruikersavatar Soap 18 mei 2014 17:20

Helaas een weekendje werken voor de boeg, dus hopelijk maandag compenseren en een mooi ritje maken in dit fantastische weer :D
(Werken vanuit de tuin ook niet vervelend!)
Afbeelding
Canyon Ultimate CF SL team (2015)
Pinnacle Arkose 2 (2015)

Gebruikersavatar
roger68
Forum-lid
Berichten: 553
Lid geworden op: 04 jul 2007 23:32

Gebruikersavatar roger68 19 mei 2014 20:15

Omgekleed, bandjes opgepompt, klaar om nog ff een uurtje te fietsen, begint het hier in zuid Limburg te regenen!!!! Pis.

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 22 mei 2014 19:53

Ik had gehoopt lang niet in dit topic te hoeven posten maar vandaag was het weer raak. Ik zou vanavond meegaan met een clubtraining maar ik was veel te vermoeid. Geen gunstige dag voor mij want dan heb ik gewerkt en zit er een "ster in mijn kop" van vermoeidheid. Uurtje slapen en wekker zetten mocht niet baten. Volgende week beter, vanaf dan op woensdag en dan hoef ik niet te werken.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 22 mei 2014 20:06

Schaam je niet, ik hoef helemaal nooit meer te werken 8-) en was vandaag ook een beetje te suf om te gaan fietsen (een excuus is dan snel gevonden :lol: ). Heb vanmiddag wat zitten 'klooien' met de software van m'n nieuwe GPS-fietcomputer, ook leuk :) . En natuurlijk naar de live-reportage van de Giro gekeken. Het weekeinde belooft redelijk weer, dus 'nieuwe ronde, nieuwe kansen' ;) .
60 x Ventoux

Gebruikersavatar
Schrijnie
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 dec 2013 15:58
Contact

Gebruikersavatar Schrijnie 26 mei 2014 20:56

Vandaag niet naar het werk gefietst i.v.m. de aangekondigde code geel. Nu spijt, er zijn 3 druppels regen gevallen hier in het Limburgse.

Woensdag weer een kans !

robzie
Forum-lid
Berichten: 408
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:04

robzie 26 mei 2014 21:00

Schrijnie schreef:Vandaag niet naar het werk gefietst i.v.m. de aangekondigde code geel. Nu spijt, er zijn 3 druppels regen gevallen hier in het Limburgse.

Woensdag weer een kans !
Dan weet ik niet waar jij in Limburg woont, maar in de buurt van Geleen heeft het pijpestelen geregend, en vanmiddag en zeker vanavond toen ik om ca. 19.00 uur van mijn werk met de fiets naar huis wilde. Blij dat een collega mij met fiets en al opgeladen heeft en droog thuis afgezet heeft. Het regende niet, maar het goot letterlijk. Het kwam er met bakken uit. :(

Gebruikersavatar
Schrijnie
Forum-lid
Berichten: 130
Lid geworden op: 07 dec 2013 15:58
Contact

Gebruikersavatar Schrijnie 26 mei 2014 21:03

Woon in Maasbracht (regent het volgens mij het minst vaak :) ) en werk in Weert.

Vertrek normaal om 7:00 en weer terug om 17:00 en toen was het droog. Heb vanmiddag in Weert 1 x regen gezien en dat was na 5 min. gedaan.

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 26 mei 2014 21:56

Mijn eerste en hopelijk laatste bericht hier ;) Vanavond om 7 uur hadden wij hier normaal gesproken een clubtraining, maar gezien het weer ben ik maar niet gegaan. Het was rond die tijd hier in Deventer nat en de ene na de andere bui trok over.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

Plaats reactie