Giro 2016
-
- Forum-lid HC
Weinig updates in dit Topic en dat terwijl het met 3 Etappes in Nederland, 3 tijdritten en daarbij veel minder steile bergen dan normaal wel eens een mooi Giro parcours kon worden voor Dumoulin.
Daarnaast opmerkelijk: De laatste 120km van Etappe 14 zijn exact gelijk aan de Maratona dles Dolomites.
Daarnaast opmerkelijk: De laatste 120km van Etappe 14 zijn exact gelijk aan de Maratona dles Dolomites.
Nog een weekje te gaan.
-
- Forum-lid
Ik ga er op de fiets heen!
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Ga er ook heen met mijn zoon op de motor,vrijdag naar de proloog en zondag naar de start dan een plekje zoeken op de Posbank en daarna naar de finis.
Ik ga juist met de motor dan verplaats ik mij makkelijker en sneller mee.
De weersverwachting is goed voor die dagen .
Ik ga juist met de motor dan verplaats ik mij makkelijker en sneller mee.
De weersverwachting is goed voor die dagen .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Vrijdag op de fiets naar Apeldoorn en mogelijk zaterdag ook naar Arnhem. Ik heb alleen geen zin om de fiets in een stalling te zetten, dus hoe dichtbij ik kom, is afwachten. Zondag komen ze langs mijn woonplaats, misschien dat ik daarna op een ander punt ga kijken.
Het leuke aan wielrennen is juist dat je geen kaartje nodig hebt. VIP klinkt heel mooi, maar zal vooral een verdienmodel voor de organisator zijn. Ik ga (bij droog weer) ook lekker op de fiets die kant op, wordt vast een leuke dag!
Ga zeker een paar keer kijken maar dan wel in Italie
Ga een combi reisje maken: 2 Giro etappes, 2 fietstochten, 2 bergwandelingen (1 combi met Giro etappe).
Als het volgend weekend een beetje weer is wellicht even op de fiets langs het parcours.
Giro in Nederland vind ik toch iets als tomatensoep zonder tomaten.
Ga een combi reisje maken: 2 Giro etappes, 2 fietstochten, 2 bergwandelingen (1 combi met Giro etappe).
Als het volgend weekend een beetje weer is wellicht even op de fiets langs het parcours.
Giro in Nederland vind ik toch iets als tomatensoep zonder tomaten.
-
- Forum-lid
Gastheerg schreef:Ga een combi reisje maken: 2 Giro etappes, 2 fietstochten, 2 bergwandelingen (1 combi met Giro etappe)
Klinkt als een waterdicht plan G!
Ook nog eens 10 keer goed eten
-
- Forum-lid
Ik ga ook even kijken, maar niet op de fiets. Ze komen op circa 300 meter van het huis van mijn vriendin langs.