"De Avondetappe" 2014
Aha. Nog nooit gegeten. Denk ook niet dat ik er ooit een zal eten!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
+1
-
- Forum-lid
dario schreef:In plaats van matige wijn zou ik hier eerder zeggen matig gebakken lucht. En goed gebakken lucht blijft nog stééds gebakken lucht...
100 x 0 is nog steeds 0
Beetje waarom we allemaal steeds weer op het Fiets-Forum gaan kijkensjoerdth schreef:Er kan me niet genoeg slap geluld worden over wielrennen, ik kijk ze meestal alle 3 en ik erger me eigenlijk ook altijd bij alle 3, maar het is dat lekkere type ergeren. Moeilijk uit te leggen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Waarom de discussie nu al weken vooruit plaatsvind ontgaat me. Maar er is in die periode echt niets beters op tv hoor. Ik zit dit jaar in het buitenland. Dus ik ga het waarschijnlijk allemaal misschien.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Praatprogramma's, heerlijk.
De Mart op de zomeravond, hoort er voor mij gewoon bij. Vive le Velo opnemen en de volgende dag na dat ik terugkom van mijn eigen Tour de Moerdijk terugkijken voor dat de etappe begint. Prima ritueel.
Tour du Jour negeer ik elk jaar vakkundig.
Begrijp ook niet dat er geen wekelijks praatprogramma is over wielrennen, lijkt me heerlijk. Zoiets als studio voetbal. RTL heeft 't zelfs even met schaatsen geprobeerd, dan moet wielrennen toch zeker lukken.
De Mart op de zomeravond, hoort er voor mij gewoon bij. Vive le Velo opnemen en de volgende dag na dat ik terugkom van mijn eigen Tour de Moerdijk terugkijken voor dat de etappe begint. Prima ritueel.
Tour du Jour negeer ik elk jaar vakkundig.
Begrijp ook niet dat er geen wekelijks praatprogramma is over wielrennen, lijkt me heerlijk. Zoiets als studio voetbal. RTL heeft 't zelfs even met schaatsen geprobeerd, dan moet wielrennen toch zeker lukken.