Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Wat is het nut van Di2/EPS voor de fietstoerist?

Focus
Forum-lid
Berichten: 735
Lid geworden op: 21 aug 2011 21:48
Locatie: Krimpenerwaard
Contact

Focus 12 jul 2014 23:13

Nicosch schreef:
ilikebike schreef:Het schakelt geweldig maar toch vindt ik het nog steeds overbodig voor een 60 plusser als ik, die nog maar sporadisch( alleen) gemiddeld van 32 km/u kan halen.
Ik zou dan eens snel achter de wereldkampioenschappen voor senioren aan gaan.
Als jij solo dergelijke snelheden haalt (Marianne Vos doet solo gemiddeld rond de 33)
Hoe kom je daar nu bij dat Marianne Vos solo 33 doet; verwar je trainingsrondjes met haar nominale vermogen of zo?


We dwalen alleen een beetje af hoewel zij ook met Di2 rijdt :mrgreen:

Cobbles-eater
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 mei 2014 22:18

Cobbles-eater 12 jul 2014 23:18

Misschien hangt ie gewoon altijd in haar wiel? Wat begrijpelijk zou zijn. :D

Gebruikersavatar
LightPhoenix
Forum-lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 11 jul 2014 09:09

Gebruikersavatar LightPhoenix 12 jul 2014 23:26

Volgensmij zijn bij elektrisch schakelmechanismes de koppen op het stuur (hoed of hoe het ook noemt) iets hoger dan bij mechanisch, klopt dat?


Persoonlijk heb ik ook geen problemen met mechanisch, dat geld besteed ik liever aan een andere upgrade.


@Offtopic: pro's rijden solo vaak niet extreem hard. Vaak trainen ze op souplesse/hartslag.

Plaats reactie