Giro 2015
Daar doe je toch echt Martijn Keizer tekort.mrcoffee schreef:Weinig steun? Ik heb in de laatste 10 km niemand bij hem in de buurt gezien. Alleen kruijswijk zat nog in de grote groep de rest was al op achterstand. Hofland heeft het geheel op eigen kracht en inzicht gedaan. Erg jammer dat Viviani er nog langs kwam want ik had het Hofland zeer gegund.vantheman schreef:Inderdaad knap van Hofland, Zeker als je ziet dat hij in de finale in tegenstelling tot Greipel en Viviani weinig steun had van ploegmaats.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Bizar! Dan weet je echt niet wat je aan het doen bent.NoChain schreef:Er zijn toch debielen op deze aardbol ...
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Giro/1.2335874
Je hebt gelijk Timo, op de 42 ste plek. Ik had hem gemist. Hij was niet in de buurt om Hofland ook maar één helpende vinger toe te steken.timo2.0 schreef:Daar doe je toch echt Martijn Keizer tekort.mrcoffee schreef:Weinig steun? Ik heb in de laatste 10 km niemand bij hem in de buurt gezien. Alleen kruijswijk zat nog in de grote groep de rest was al op achterstand. Hofland heeft het geheel op eigen kracht en inzicht gedaan. Erg jammer dat Viviani er nog langs kwam want ik had het Hofland zeer gegund.vantheman schreef:Inderdaad knap van Hofland, Zeker als je ziet dat hij in de finale in tegenstelling tot Greipel en Viviani weinig steun had van ploegmaats.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Tsja, die zat voor Kruijswijk. Maar zo kun je echt overal een probleem van maken. Gaan we nu echt Hofland op basis van deze sprint tot miskende topsprinter bombarderen die steun van zijn ploeg ontbeert? Daar is hij toch echt te wisselvallig voor en als de Lotto-Jumbo ploeg dan aan de Giro begint met een serieus sprinttreintje voor Hofland en hij rijdt vijf keer top 10 zonder te winnen dan pakt de goegemeente dat weer op om te zeiken.
fietsen doe ik net als een prof,
Tjonge, wat is die De Cauwer toch een afgestompte koersidioot: op het moment dat iedereen het ergste vreest voor Pozzovivo blijft die maar doorleuteren over de wedstrijd...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Giro-dokter over Pozzovivo
De Giro-dokter heeft bevestigd dat Pozzovivo bij bewustzijn is en dat hij niet in levensgevaar verkeert.
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/ ... /1.2328605
De Giro-dokter heeft bevestigd dat Pozzovivo bij bewustzijn is en dat hij niet in levensgevaar verkeert.
http://sporza.be/cm/sporza/matchcenter/ ... /1.2328605
-
- Forum-lid
Niet mee eens, ze hebben meerdere keren aangegeven dat er maar één ding belangrijk was: het welzijn van Pozzovivo. Dat ze daarbij verslag blijven geven van de koers is waar ze voor zitten. Er wordt toch ook doorgefietst? En doorgekeken ook.dario schreef:Tjonge, wat is die De Cauwer toch een afgestompte koersidioot: op het moment dat iedereen het ergste vreest voor Pozzovivo blijft die maar doorleuteren over de wedstrijd...
Ben wel van mening dat de camera er niet boven moet blijven hangen...
Dat was Schotte, die dat vond, en De Cauwer leek dit maar node toe te geven (maar ik geef toe: ik vind De Cauwers commentaar gewoon altíjd storend en irritant - alleen viel het nu gewoon wat meer op)
Afijn, blij dat Pozzo niet kritiek blijkt!
Afijn, blij dat Pozzo niet kritiek blijkt!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
eerste was hier ook niet weer e!
gelukkig redelijk ok.
da gezicht eeft toch ferm tegen den asfalt gegaan. zag er niet niet ok uit.
hopelijk snel terug w opgelapt en valt de schade al bij al mee
gelukkig redelijk ok.
da gezicht eeft toch ferm tegen den asfalt gegaan. zag er niet niet ok uit.
hopelijk snel terug w opgelapt en valt de schade al bij al mee
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Op basis van vorig seizoen moet je kunnen weten dat Hofland de enige potentiële subtopper is in deze ploeg. Kruijswijk is een renner die leuk is voor de top 20 maar is eigenlijk gewoon een middelmatige knecht. In mijn optiek kun je beter investeren in het jonge talent dan je druk te maken om plek 10.timo2.0 schreef:Tsja, die zat voor Kruijswijk. Maar zo kun je echt overal een probleem van maken. Gaan we nu echt Hofland op basis van deze sprint tot miskende topsprinter bombarderen die steun van zijn ploeg ontbeert? Daar is hij toch echt te wisselvallig voor en als de Lotto-Jumbo ploeg dan aan de Giro begint met een serieus sprinttreintje voor Hofland en hij rijdt vijf keer top 10 zonder te winnen dan pakt de goegemeente dat weer op om te zeiken.
Verzachtende omstandigheid is wel dat Keizer vandaag op plaats 92 de 2de man van Jumbo is na Kruijswijk. Na de laatste klim zat Kruijswijk al geïsoleerd. Dit team is leuk voor een pro continentale ploeg maar imho gewoon pro tour onwaardig. Het had dus waarschijnlijk weinig uitgehaald maar toch vind ik dat Keizer voor Hofland had moeten werken.
Campagnolo Ultra Dork