Veldrijden 2014/2015
-
- Forum-lid HC
Masterclass van Sven, de enige belg die wel wilde rijden.
Pauwels en Vantorhout zaten maar te parasiteren op vd Poel en vd Haar.
Heeft vooral Pauwels vaker last van.(Niet willen rijden in een groepje).
En dan wel lucht over hebben om te sprinten voor de 3e plaats.
Wanneer ze dan op kop kwamen zakte het tempo dramatisch en liep Sven steeds verder uit.
Pauwels en Vantorhout zaten maar te parasiteren op vd Poel en vd Haar.
Heeft vooral Pauwels vaker last van.(Niet willen rijden in een groepje).
En dan wel lucht over hebben om te sprinten voor de 3e plaats.
Wanneer ze dan op kop kwamen zakte het tempo dramatisch en liep Sven steeds verder uit.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ga a.s. zondag naar Valkenburg voor de eerste wereldbekerwedstrijd van dit seizoen.
Ik twijfel alleen nog of ik een korte broek aan zal doen.
Zonnebril gaat in ieder geval mee. Ze voorspellen 24 graden met een strak blauwe lucht!
Lekker voor een typische "wintersport".
Zonnebril gaat in ieder geval mee. Ze voorspellen 24 graden met een strak blauwe lucht!
Zelf verkeer ik ook al weken in een prettige verwarring rond het uitblijven van de winter en de onverbiddelijke kalender die hem toch naderbij brengt.robbebopper schreef:Ik ga a.s. zondag naar Valkenburg voor de eerste wereldbekerwedstrijd van dit seizoen.
Zij is ook tegen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Mooie wedstrijd van Lars van de Haar. Maar, op de achtergrond streden Corné van Kessel en Thijs van Amerongen ook goed mee voor het podium.
Een beetje saai was het verder wel, maar ik heb half oktober wel mooi even een "bruine bakkes" gehaald
Een beetje saai was het verder wel, maar ik heb half oktober wel mooi even een "bruine bakkes" gehaald
-
- Forum-lid
Morgen een racewedstrijd, de Koppenbergcross. Adrie verkent het parcours
Een van de mooiste weekenden van het jaar. De Koppenberg als monument en Zonhoven uiteraard met 'de Kuil'. Het geluid daarvan met publiek wel 20 rijen dik is geweldig. Vergelijkbaar als afgelopen WK in Hoogerheide waar op een bepaalde plek ook enorme hoeveelheden publiek stonden.